تجلیل از ستارگان عرصه تعلیم و تربیت در منطقه ۱۵

تهران (پانا) - همزمان با هفته معلم، مراسم بزرگداشت مقام معلم در سالن امام علی (ع) با حضور مدیران، معلمان و مسئولان برگزار شد و طی آن از فرهنگیان برگزیده تجلیل و یاد شهدای جنگ رمضان گرامی داشته شد.

کد مطلب: ۱۶۹۶۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
حجم فایل ویدیویی : ۳۰.۲۷M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۵:۰۰ دانلود فایل
خبرنگار : فاطمه دوستی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار