تهران (پانا) - همزمان با هفته معلم، مراسم بزرگداشت مقام معلم در سالن امام علی (ع) با حضور مدیران، معلمان و مسئولان برگزار شد و طی آن از فرهنگیان برگزیده تجلیل و یاد شهدای جنگ رمضان گرامی داشته شد.
تهران (پانا) - همزمان با هفته معلم، مراسم بزرگداشت مقام معلم در سالن امام علی (ع) با حضور مدیران، معلمان و مسئولان برگزار شد و طی آن از فرهنگیان برگزیده تجلیل و یاد شهدای جنگ رمضان گرامی داشته شد.
تهران (پانا) – آیین اختتامیه پایگاههای تابستانی منطقه ۱۵ برگزار شد؛ مراسمی که با خندهها و هیجان نوجوانان همراه بود و نشانی از تابستانی متفاوت و پربار داشت. تابستانی که با اجرای برنامههای متنوع آموزشی، فرهنگی، ورزشی و هنری، فرصتی ارزشمند برای بروز تواناییها و تقویت حس همدلی در میان دانشآموزان فراهم آورد.