محمد علی دهقان به عنوان رئیس مجمع نمایندگان کارگران استان معرفی شد

یزد (پانا) - درآیین تکریم و معارفه رئیس مجمع نمایندگان کارگران استان یزد از زحمات حمیدرضا ماندگاری در دوران ریاست مجمع نمایندگان کارگران استان یزد با اهدای لوح تقدیر، تجلیل بعمل آمد و محمدعلی دهقان بعنوان رئیس جدید این مجمع معرفی شد.

کد مطلب: ۹۶۸۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
محمد علی دهقان به عنوان رئیس مجمع نمایندگان کارگران استان معرفی شد

مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به نقش مهم مجمع نمایندگان کارگران گفت: این مجمع همواره از قانون کار و ارزشهای اسلامی کار و همچنین از منافع کارگران حمایت کرده است.

محمد جواد حیدری در ادامه بهبود رابطه کارگران و کارفرمایان را از وظایف مهم نمایندگان کارگران عنوان کرد و گفت: زمانی که رابطه مناسبی میان کارگران و کارفرمایان برقرار شود در حقیقت به رونق تولید و افزایش بهره وری منجر می شود و برقرار کردن این رابطه بر عهده نماینده کارگران در شرکت ها است.

وی نمایندگان کارگران عضو در این مجمع را بیش از 95 نفر عنوان کرد و گفت: آشنا کردن کارگران با حقوق و وظایفشان، ایجاد تفاهم متقابل و حل و فصل مشکلات میان کارگر و کارفرما، نظارت بر حسن اجرای قانون کار و نظارت بر امور رفاهی کارگران از دیگر وظایف نمایندگان کارگران در شرکت ها و واحدهای تولیدی می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار