کمک ۴۰۰ میلیونی یک خیر برای ساخت مدرسه در مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی

محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش از بنیاد نیکوکاری اکبر ابراهیمی بازدید کرد

تهران (پانا) - خیّر نیکوکار مدرسه‌ساز اکبر ابراهیمی برای کمک به ساخت مدرسه در مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی، ۴۰۰ میلیون تومان کمک نقدی کرد.

کد مطلب: ۹۶۷۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
کمک ۴۰۰ میلیونی یک خیر برای ساخت مدرسه در مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، وزیر آموزش و پرورش در سفر یک روزه خود به شهرستان دماوند در حاشیه افتتاح مجتمع آموزشی استثنایی در رودهن، از بنیاد نیکوکاری فرهنگی، آموزشی و تربیتی اکبر ابراهیمی در شهر دماوند نیز بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید خیّر نیکوکار آقای اکبر ابراهیمی که از خیرین بزرگ ملی است و برای توسعه فضاهای آموزشی کشور اقدامات بسیاری انجام داده است، مبلغ علی الحساب ۴۰۰ میلیون تومان را برای ساخت مدرسه در مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی اهدا کرد.

این خیّر نیکوکار و نیک‌اندیش ضمن خوش‌آمدگویی به وزیر آموزش و پرورش و هیئت همراه گفت: «اعتقاد دارم دنیای آخرت دنیایی است که یوم الحسرت است و انسان اگر قرار است کار ماندگاری از خود به یادگار بگذارد و نام نیکش را جاودانه کند باید در همین دنیای امروز که فانی است کاری انجام دهد.»

او ادامه داد: «همیشه از اطرافیان و کسانی که می‌خواهند دعایی برای من کنند، می‌خواهم که دعا کنند خداوند نه به مال من بلکه به دست دهندگی من برکت دهد تا بتوانم بیشتر انفاق کنم.»

این خیّر فرهنگ دوست و نیک‌اندیش که سال‌هاست در زمینه کارهای خیر و خداپسندانه فعالیت می‌کند، در توسعه فضاهای آموزشی کشور نیز یاری‌رسان بازوی عمرانی آموزش و پرورش است و تاکنون بیش از 130 مدرسه در داخل یا خارج از کشور ساخته است.

ابراهیمی همچنین بنیانگذار بنیاد نیکوکاری فرهنگی تربیتی است که کودکان بی‌سرپرست را تحت پوشش و حمایت خود دارد و در مواقع بحران و اتفاقات تلخ، هموطنان و همنوعان خود را یاری می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار