فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت:

حل مشکلات اقتصادی به واسطه مقاومت و مبارزه است

کاشمر(پانا)-فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: در حوزه اقتصاد اگر نگاه و مدیریت انقلابی حاکم باشد و تصمیمات انقلابی و مردمی بگیرند حتماً این مشکلات به‌سرعت و توسط خود مردم حل خواهد شد.

کد مطلب: ۹۵۷۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
حل مشکلات اقتصادی به واسطه مقاومت و مبارزه است

سردار یعقوب علی نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع) در همایش مقاومت که با حضور رزمندگان و بسیجیان هشت سال دفاع مقدس در محل حسینیه رزمندگان کاشمر برگزار شد، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی، استقرار ًنظام اسلامی، دفاع از نظام، هشت سال دفاع مقدس، گسترش افکار انقلاب اسلامی و همه و همه، مرهون حضور گسترده مردمی با تفکر و اندیشه انقلابی است.

وی با بیان اینکه هر کجا که مردم حضور پیدا کنند و نگاه انقلابی حاکم باشد در آنجا برکت وجود خواهد داشت، خاطرنشان کرد: این تجمعات و نشست ها را ارزش بگذاریم و با مباحث مربوط به نظام اسلامی را در عرصه های مختلف نظیر فرهنگی، خدمت، اجتماعی، امنیتی، سیاسی و... مبتنی بر حرکت های مردمی دنبال کنیم و دنبال حزب و گروه و... نباشیم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با تأکید بر اینکه جریانات مردمی در نظام ما فراوان و مورد اعتماد مردم است، تصریح کرد: مردم هیچ هدفی جز خدمت به نظام ندارند و هیچ ارتباطی جز با مردم ندارند و با از این حرکت ها تقدیر کرد.

وی با اشاره به اینکه نسبت ما با دفاع مقدس باید مکرراً مرور و بازخوانی شود، اذعان کرد: نسبت ما با دفاع مقدس یک نسبت تکلیفی است و نسبت به دفاع مقدس مدیون هستیم و این دین را باید مکرر یادآوری کنیم و مستمراً باید به سمت ادای این دین حرکت کنیم.

نظری با بیان اینکه تکریم و احترام نمادها و شاخص های دفاع مقدس یکی از اقداماتی است که در این راستا باید انجام دهیم، عنوان کرد: شهدا، ایثارگران، خانواده های شهدا، جانبازان، آزادگان و همه آن‌هایی که در این میدان تأثیرگذار و حساس مشارکت داشتند و آن صحنه درخشان را آفریدند نیز از جمله این نمادها و شاخص ها هستند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) همچنین در ادامه اظهار کرد: حیات فلسطین در نتیجه مذاکره با دشمن کاملاً در حال از بین رفتن بود و انقلاب اسلامی به فریاد آن‌ها رسید و امروز هویت و قدرت گرفته اند و جبهه تشکیل داده اند و می دانند که این هویت و قدرت در نتیجه اتصال به امامت و ولایت است.

وی با اشاره به اینکه گره های کشور را باید با تکیه بر داشته های داخلی خود باز کنیم، افزود: مطمئناً باز کردن گره ها یا مدیریت در حوزه اقتصاد بسیار آسان تر از نبرد در میان جبهه‌ها است و در حوزه اقتصاد اگر نگاه و مدیریت انقلابی حاکم باشد و تصمیمات انقلابی و مردمی بگیرند حتماً این مشکلات به‌سرعت و توسط خود مردم حل خواهد شد.

سردار نظری با تأکید بر اینکه مدیر انقلابی، نماینده انقلابی، رئیس جمهور انقلابی، رزمنده انقلابی نیز از ضروریات است و نماد انقلابی امروز خط مبارزه و مقاومت است و اگر کسی مقاومت و مبارزه را در دستور کار خود قرار داد و به‌صورت واقعی به مردم متصل شد مشکلات حل خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: افق روشنی پیش روی انقلاب و نظام اسلامی است و مردم از عمق بصیرتی خوبی برخوردارند و در صحنه حضور دارند و باید در میدان عمل یکی پس از دیگری مشکلات را حل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار