دبیران علوم تجربی ایلام به "رتبه دوم"مسابقات آزمایشگاهی کشوری دبیران این رشته دست یافتند

ایلام (پانا)_ معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان ایلام از دستیابی مقام دوم دبیران علوم تجربی دبیران علوم تجربی ایلامی در مسایقات آزمایشگاهی دبیران علوم تجربی که از دوازدهم تا چهاردهم مردادماه 98 در مشهد مقدس برگزارشد، خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۴۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد
دبیران علوم تجربی ایلام به "رتبه دوم"مسابقات آزمایشگاهی کشوری دبیران این رشته دست یافتند

حشمت الله اله وردی با تقدیر از همراهی و مشارکت دبیران در اجرای برنامه‌ها و تلاش جهت تحقق راهکارهای 3-17، 6-11 و7-11 سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به اجرای مرحله کشوری دومین دوره‌ی مسابقات آزمایشگاهی دبیران علوم تجربی راه یافتند.

وی ادامه داد: این مشارکت با هدف ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای دبیران علوم تجربی و با تاکید بر فعالیت‌های گروهی از طریق دست‌ورزی و انجام آزمایش در کنار جشنواره نوآوری انجام گرفته است.

اله وردی اظهار داشت: 42 نفر از معلمان در قالب 21 تیم در این مسابقات شرکت کردند و 2 نفر در قالب یک تیم دو نفره به مرحله کشوری راه‌یافتند.

وی افزود: برگزیدگان این مسابقات نیز به‌صورت همزمان با جشنواره نوآوری در فرایند آموزش و یادگیری در مشهد مقدس به رقابت پرداختند که در پایان تیم دونفره استان متشکل از ربیع شریفی و علی اصغر هواسی موفق به کسب رتبه دوم کشوری این دوره از مسابقات شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار