نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

واردات و صادرات کالا مدیریت شود

سمنان (پانا) - نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به شعار سال جدید گفت: مدیریت صحیح واردات و صادرات در راستای تحقق شعار سال و بهبود معیشت مردم در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

کد مطلب: ۹۰۵۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
واردات و صادرات کالا مدیریت شود

سیدحسن حسینی شاهرودی، در نخستین جلسه شورای اداری استان سمنان به میزبانی سالن جلسات استانداری، ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سخنرانی ابتدای سال جدید، اظهار داشت: طی چند سال گذشته مشکلات اقتصادی بیش از پیش در کشور نمایان شده که مهم‌ترین راهکار برای رفع مشکلات اقتصادی کشور حمایت از تولید داخلی و رونق آن است.

وی با بیان اینکه انتخاب شعار «رونق تولید» نشان از هوش و ذکاوت رهبر جامعه اسلامی حکایت دارد، بیان کرد: مدیریت صحیح امور واردات و صادرات در راستای تحقق شعار سال و بهبود معیشت مردم و تولید ثروت در کشور در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه خروج آمریکا از برجام زمینه خوبی را برای رونق تولیدات ایرانی فراهم کرد، ابراز داشت: این اقدام آمریکا منجر شد تولید کنندگان ایرانی اهتمام بیشتری نسبت به ارتقای کیفی و کمی محصولات خود بورزند.

حسینی شاهرودی همچنین تعیین شعار سال مبنی بر رونق تولید و تحریم‌های اعمال شده بر کشور را گامی مؤثر در توسعه اقتصادی کشور برشمرد و تصریح کرد: هرگاه که نگاه و تکیه بر توان داخلی بوده، توانستیم موفقیت‌های بسیار مهم و چشمگیری را در کشور رقم بزنیم.

وی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود برای تحقق اهداف و بیانات مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی و پیش رو در سال جدید، باید تلاش کنیم تا تمام تکیه و توان خود را بر استفاده از ظرفیت مردم و ارائه خدمات مطلوب به آنان معطوف کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار