معاونت آموزش متوسطه اداره اموزش و پرورش تایباد:

اعتکاف علمی دانش‌آموزان؛ زمینه‌ساز موفقیت در آزمون سراسری

تایباد (پانا) - معاونت آموزش متوسطه تایبادپس از پایان پویش علمی دانش آموزان در ایام تعطیلات ، ضمن ابراز خرسندی از استقبال دانش آموزان کنکوری گفت : 71 دانش آموز در این طرح شرکت کردند.

کد مطلب: ۹۰۵۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
اعتکاف علمی دانش‌آموزان؛ زمینه‌ساز موفقیت در آزمون سراسری

یحیی شعیبی با بیان این که برنامه‌ریزی و استفاده مفید و به موقع از ایام نوروز نقش مهمی در موفقیت علمی دانش‌آموزان دارد، اظهارداشت: نوروز امسال 52 دانش آموز دختر و 19 دانش آموز پسر از طرح اعتکاف علمی استقبال کردند.

وی در ادامه افزود: طرح اعتکاف علمی با هدف تقویت بنیه علمی دانش آموزان داوطلب آزمون کنکور سراسری 98 در ایام نوروز برگزار شده است.

معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش تایباد خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح دانش آموزان در تعطیلات نوروز به صورت روزانه و تمام وقت برای مطالعه، برنامه تقویتی و تست زنی در مدارس حضور داشته اند.

شعیبی هدف از برگزاری اعتکاف علمی در ایام نوروز را ایجاد رقابت علمی و آشنایی دانش‌آموزان با هم در فضای بسیار صمیمی درسی دانست.

وی در ادامه عنوان کرد: کیفیت‌بخشی به سیستم مطالعاتی دانش‌آموزان در راستای استفاده بهینه از فرصت‌ها و برنامه‌ریزی مدون برای آمادگی بیشتر آنان در آزمون سراسری از دیگر اهداف راهبردی این طرح به شمار می‌رود .

این مقام مسئول ادامه داد: ایجاد فضای آرام، راحت و به دور از استرس و اضطراب همراه با ارائه خدمات رفاهی و مشاوره‌ای، مباحثه‌های دو و چند نفره و استفاده از تجربیات معلمان و مربیان کاردان از ویژگی‌های این طرح است.

قابل ذکر است در این مدت 2 پایگاه اعتکاف علمی در مکان دبیرستان پسرانه امام جعفر صادق(ع) و کانون سروش از ساعت 7 صبح الی 21 برای پسران و دختران دایر بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار