رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی خبر داد:

تولید فیلم‌های آموزشی ویژه معلمان مدارس عادی برای توجه به تفاوت‌های دانش‌آموزان دیرآموز

تهران (پانا) - رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از تولید فیلم‌های آموزشی ویژه معلمان مدارس عادی برای توجه به تفاوت‌های فردی به ویژه دانش‌آموزان دیرآموز و تلفیقی خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۴۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
تولید فیلم‌های آموزشی ویژه معلمان مدارس عادی برای توجه به تفاوت‌های دانش‌آموزان دیرآموز

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، مجید قدمی در گردهمایی مدیران مدارس استثنایی استان کرمان گفت: «توجه به تفاوت‌های فردی یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های آموزش و پرورش پویا و باکیفیت است.»

او از شناسایی ۶۵ هزار دانش‌آموز دیرآموز در کشور خبر داد و گفت: «۱۰ تا ۱۵ درصد دانش‌آموزان دچار مشکلات ویژه یادگیری هستند. توجه به مراکز مشکلات یادگیری ضرورتی انکارناپذیر برای ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزش و پرورش است.»

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور افزود: «برنامه تلفیقی- فراگیر یک برنامه جهانی است و باید زمینه تحصیل دانش‌آموزان استثنایی دارای معلولیت‌های جسمی، شنوایی و بینایی در مدارس عادی در کنار سایر دانش‌آموزان فراهم شود.»

قدمی از تولید فیلم‌های آموزشی ویژه معلمان مدارس عادی برای توجه به تفاوت‌های فردی به ویژه دانش‌آموزان دیرآموز و تلفیقی خبر داد. او به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: «پیشرفت کشور ما در شرایط کنونی قابل مقایسه با زمان قبل از آن نیست.»

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی قانون مدارس و رعایت نظم را از مهم‌ترین شاخصه‌های موفقیت مدیران مدارس دانست و گفت: «در هر کجا که هستید خوب و علمی عمل کنید. شعار نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت از محرومین است که توسعه و پیشرفت آموزش و پرورش استثنایی در سال‌های اخیر در همین زمینه بوده است.»

او بر تدریس برنامه عملیاتی مدارس تاکید کرد و افزود: «توانمندسازی و ایجاد مهارت‌ها در نیروی انسانی لازمه تحقق اهداف آموزش و توان‌بخشی است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار