با حضور معاون وزیر و رئیس آموزش و پرورش استثنایی کشور

افتتاحیه مدرسه پیش حرفه‌ای خلیج فارس در شهرستان چابهار برگزار شد

زاهدان (پانا) - با حضور رئیس آموزش وپرورش استثنایی کشور، مسئولین آموزش وپرورش استان و شهرستان چابهار، مدرسه ۴ کلاسه استثنایی ( پیش حرفه ای خلیج فارس ) به مساحت ۲۰۰ متر مربع وبا هزینه ای بالغ بر ۲۳۰ میلیون تومان در شهرستان چابهار به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۸۹۰۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه مدرسه پیش حرفه‌ای خلیج فارس در شهرستان چابهار برگزار شد

مجید قدمی در این مراسم ضمن اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، موفقیت ها و پیشرفت های امروز را مرهون رشادت ها و فداکاری های شهدا دانست و افزود: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ،تعداد مدارس استثنایی در کشور عزیزمان از 162 مدرسه به هزارو 564 مدرسه رسیده است.

او به آموزش مهارت های مختلف در مدارس استثنایی اشاره کرد و گفت: آموزش ها در این مدارس باید به گونه ای باشد که دانش آموزان بتوانند پس از فارغ التحصیل، محصولاتی قابل عرضه تولید نموده و حتی ایجاد کارآفرینی نمایند.

رئیس سازمان آموزش و پرورش مدارس استثنایی کشور تصریح کرد: نزدیک بودن ارتباطات و تعاملات اولیاء با مدرسه، یقینا می تواند باعث استمرار آموزش بهتر، استقلال بیشتر دانش آموز و تسریع و تکمیل فرایند یادگیری شود.

قدمی معلم بودن را موهبتی الهی دانست و افزود: معلمان و مربیان مدارس استثنایی در کنار علاقه و عشقی که به فعالیت خود دارند،باید مهارت های لازم را نیز فراگیرند.

او تصریح کرد: حضور معلمان در کارگاههای آموزشی باعث ارتقاء سطح علمی آنها و افزایش بهره وری می گردد.

معاون وزیر؛ آموزش و پرورش را نهادی انسان ساز خواند و خوب عمل کردن و اثربخش بودن در این سازمان را از وظایف مسئولین و معلمان دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار