بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

دانش آموزان نقش جریان سازی در مسیر پیروزی انقلاب را بر عهده داشتند

ارومیه( پانا)- نماینده مردم ارومیه درمجلس شورای اسلامی گفت: آموزش پرورش و دانش آموزان در جریان سازی مسیر پیروزی انقلاب نقش عمده وبی بدیلی را ایفا کردند.

کد مطلب: ۸۹۲۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان نقش جریان سازی در مسیر پیروزی انقلاب را بر عهده داشتند

سیدهادی بهادری در حاشیه حضور در غرفه آموزش و پرورش استان در نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرگزاری پانا، نقش جامعه دانش آموزی در ایام انقلاب را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران برای پیروزی بر رژیم طاغوت فاکتورهای بسیار زیاد والبته مهمی را دارا بود و جریان سازی مسیر این پیروزی را دانش آموزان و جامعه بزرگ آموزش و پرورش عهده دار بود.

بهادری افزود: نقش آموزش و پرورش در ایام پیش از انقلاب در کشور به درستی تبیین نشده بود و انقلاب اسلامی در شکل دهی شخصیت دانش آموزان برنامه ریزی های بسیاری را انجام داد که امروز نیز ثمره آن در جامعه مشهود است.

وی به حضور قشر دانش آموزدر جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: حضوردانش آموزان درجبهه های حق علیه باطل انقلاب ایران وپیروزی هشت سال دفاع مقدس بسیارگسترده وستودنی است.

وی اضافه کرد:مهمترین دستاوردچهل سال انقلاب شکوهمنداسلامی تحقق شعارملی ملت ایران استقلال آزادی ،جمهوری واسلامی است و نمود این موضوع در قدرت نظامی، سیاسی، اقتصادی،فرهنگی و بین المللی ایران اسلامی نمایان تر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار