ممنوعیت توزیع گوشت گرم در بین ادارات اردبیل

اردبیل (پانا) - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل توزیع گوشت گرم در ادارات اردبیل را ممنوع و گفت: با متخلفان در این حوزه با جدیت برخورد خواهیم داشت.

کد مطلب: ۸۹۱۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد
ممنوعیت توزیع گوشت گرم در بین ادارات اردبیل

ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل درجلسه نطارت بر فرآیند کالاهای مورد نیاز مردم در دادگستری اردبیل تصریح کرد: براساس مصوبه جلسه نظارت بر فرایند مایحتاج و کالاهای اساسی، توزیع گوشت گرم در بین ادارات اردبیل ممنوع شد و این امر در مناطق حاشیه‌نشین استان تقویت می‌شود.
او افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشند که در صورت توزیع گوشت در ادارات و در بین کارمندان ، برخورد قانونی انجام ‌شود.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تاکید کرد: توزیع گوشت در مناطق حاشیه‌نشین تقویت می‌شود و نظارت همه‌جانبه‌ای بر توزیع گوشت داریم تا دغدغه مردم برطرف شود.
عتباتی گفت: نظارت بر نحوه خرید و فروش کالاهای مورد نیاز مردم تشدید می‌شود و به صورت میدانی اکیپ بازرسی در مناطق مختلف استان حضور می‌یابد و با متخلفان برخورد قانونی خواهیم داشت.
او بیان کرد: در حوزه تامین اقلام مورد نیاز مردم از جمله گوشت مرغ، تخم مرغ گوشت گرم و گوشت بره نظارت داریم و در طول هفته و هفته‌های بعد در بازار حضور می‌یابیم و با گرانفروشان برخورد جدی و قانونی می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار