مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر:

آرمان ما این است که دانش آموز متعالی داشته باشیم

شاهین شهر، اصفهان (پانا) - گردهمایی معاونان آموزشی دوره ابتدائی چهارشنبه 14 آذر در سالن اجتماعات دبستان سعید انصاری شاهین شهر برگزار شد .

کد مطلب: ۸۷۸۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
آرمان ما این است که دانش آموز متعالی داشته باشیم

مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر در جمع معاونان آموزشی مدارس ابتدائی گفت : آرمان ما این است که دانش آموز متعالی داشته باشیم.

محمد اسماعیل زاده اضافه کرد: دانش آموز متعالی دانش آموزی است که به همه ساحت های تعلیم و تربیت اش توجه شود . مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر با اشاره به شعار سال تحصیلی این مدیریت افزود: برای دستیابی به چنین هدفی نیازمند مشارکت همگانی هستیم . مشارکت همه نهادها، دستگاه ها، خیرین و اولیاء می تواند ما را در دستیابی به اهدافمان کمک کند .

وی ضمن تاکید بر اجرای قانونمند برنامه ها و طرح در مدارس افزود : هر طرح و برنامه ای می بایست در جایگاه ستادی خود بررسی شود تا قابلیت اجراء در مدارس را داشته باشد. وی در ادامه به اهمیت حس تعلق خانواده ها به مدارس اشاره کرد و گفت : هرچه ما بتوانیم این احساس تعلق را گسترش دهیم در برگزاری برنامه های مشارکتی موفق تر خواهیم بود . مشارکت کادر مدرسه، عوامل آموزشی واولیاء و دانش آموزان از مواردی است که به عنوان روش های مشارکتی در مدارس قابل اهمیت است .

مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر در پایان توجه به مهارت آموزشی و فعالیت های گروهی و جمعی را جزو شیوه های نوین آموزشی ذکر کرد و گفت : بایستی دانش آموزان را به سمت فعالیت های داوطلبانه سوق دهیم.

پیش از آن نوروزی معاون ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش شاهین شهر در خصوص اهمیت نقش معاون آموزشی در مدرسه، نظارت و راهنمایی همکاران مواردی را ایراد نمود . در ادامه گشتی مازار، کارشناس حراست مدیریت آموزش و پرورش شاهین شهر، مواردی را در خصوص نحوه برخورد با مسائل مدارس متذکر شد .

در این گردهمایی یونسی مدرس برنامه سالانه مدارس در خصوص اهمیت برنامه نویسی و اقدامات لازم در خصوص تنظیم برنامه و همکاری معاونان آموزشی با مدیران مدارس مطالبی را آموزش داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار