استاندار خوزستان خبر داد:

طرح آموزش مجازی برای دانش آموزان دختر در برخی از مناطق روستایی استان اجرا خواهد شد

دفاتر تسهیلگری موظف به توانمندسازی مناطق با کمک و همراهی اهالی مناطق هستند

اهواز (پانا) - استاندار خوزستان گفت: طرح آموزش مجازی برای دانش آموزان به ویژه برای دختران در برخی از مناطق روستایی استان اجرا خواهد شد.

کد مطلب: ۸۴۵۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
طرح آموزش مجازی برای دانش آموزان دختر در برخی از مناطق روستایی استان اجرا خواهد شد

غلامرضا شریعتی در نشست شورای اجتماعی استان که با حضور معاون سازمان امور اجتماعی وزارت کشور، نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان در محل استانداری برگزار شد افزود: ۱۲ درصد بودجه در سال گذشته و ۱۵ درصد بودجه در سال جاری در زمینه مسائل اجتماعی به استان خوزستان اختصاص داده شده است و این مهم نشان از توجه ویژه دولت به مشکلات خوزستان دارد.

استاندار خوزستان اظهار داشت: دفاتر تسهیلگری موظف به توانمندسازی مناطق با کمک و همراهی اهالی مناطق هستند و در واقع پلی بین مردم و دولت هستند که مسئولیت دارند تا مطالبه گری مردم را ساماندهی کنند و مطابق با شرایط منطقه با کمک مردم آنها را جامه عمل بپوشانند.

شریعتی خاطرنشان کرد: در این راستا طرح شهروند مداری در خوزستان و چند استان دیگر هم اکنون به صورت پایلوت در حال اجراست و در سال گذشته در بخش های مختلف شامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فنی و حرفه ای همچنین شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل برنامه‌های مختلفی اجرا شد و امسال هم یکسری را ادامه می‌دهیم و برخی برنامه های جدید هم از جمله بورس دانش آموزان مستعد کم بضاعت و آموزش مجازی برای دانش آموزان به ویژه دختران را در مناطق روستایی شروع خواهیم کرد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: تلاش می‌کنیم که این برنامه‌ها را در قالب شهروند محوری در مناطق اجرا کنیم و موظفیم عدالت را اجرا کنیم و شرط عدالت هم این است که ابتدا به مناطق کمتر برخوردار کمک شود و نهادهای مدنی در آن شکل بگیرد تا مطالبه‌گری در مسیر صحیح خود پیش رود و دولت هم در این مسیر در جهت حل مشکلات همت گمارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار