دستگیری 513 سارق در دوازدهمین طرح رعد از سوی پلیس پایتخت

تهران (پانا) - فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اجرای دوازدهمین مرحله از طرح رعد از دستگیری 513 سارق و کشف بیش از 30 میلیارد ریال اموال مسروقه خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۰۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری 513 سارق در دوازدهمین طرح رعد از سوی پلیس پایتخت

سردار "حسین رحیمی" در تشریح این خبر، گفت: دوازدهمین مرحله طرح رعد از 24 ساعت گذشته با تلاش همکارانم در مجموعه کلانتری های پایتخت آغاز و با هماهنگی مقام قضائی، 206 حکم برای ورود به مخفیگاه سارقان و مالخران صادر شده است.

وی افزود: در نتیجه این طرح، 513 سارق و مالخر دستگیر و اموال مسروقه به ارزش 32 میلیارد ریال کشف و 233 دستگاه خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه، 664 قطعه لوازم خودرو و 55 قبضه سلاح سرد و گرم کشف شد.

این مقام مسئول ادامه داد: در این رابطه، 13 هزار اقلام ضد فرهنگی کشف و 19 باند سرقت منهدم شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به کشف 19 میلیارد ریال کالای قاچاق، گفت: در این طرح 31 قاچاقچی شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت در ادامه به دستگیری 282 خرده فروش موادمخدر اشاره کرد و گفت: در این راستا 501 معتاد متجاهر جمع آوری و 15 کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است.

سردار رحیمی بیان داشت: پلیس با تمام کسانی که رفتار نا بهنجار داشته باشند طبق قانون برخورد می کند، این درحالی است که طبق برنامه ریزی های انجام شده دستور پاک سازی مناطق آلوده از معتادان و خرده فروشان موادمخدر صادر و به صورت هفتگی این مناطق پاک سازی می شوند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان ضمن توصیه به شهروندان برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، گفت: به زودی طرح انضباط اجتماعی در راستای برخورد با مظاهر بی نظمی اجتماعی به اجرا در می آید در حالی که 70 درصد جرایم راهنمایی و رانندگی به صورت مکانیزه ثبت می شود.#

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار