شهردار اردبیل:تالار گفتمان شهری در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

اردبیل (پانا) - شهردار اردبیل گفت: برای اولین بار تالار گفتمان شهری با برنامه‌ریزی شهرداری در اردبیل احداث و راه‌اندازی می‌شود.

کد مطلب: ۸۲۶۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
شهردار اردبیل:تالار گفتمان شهری در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

حمید لطف‌اللهیان در جلسه ستاد بازآفرینی شهری در استانداری اردبیل اظهار کرد: ما سال گذشته 11 جلسه و امسال دو جلسه ستاد بازآفرینی شهری را با محوریت و دبیری شهرداری اردبیل برگزار کردیم تا در یک اقدام مشترک با همکاری پنج دستگاه بتوانیم پروژه‌های متعددی را اجرایی و عملیاتی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما در محلات هدف پروژه‌هایی را تعریف کردیم و براساس این پروژه‌های تعریف شده اهدافمان را در قالب طرح‌های عمرانی و خدماتی به پیش می‌بریم که امیدواریم امسال نیز بتوانیم در احداث و راه‌اندازی این پروژه‌های مهم به ویژه آسفالت معابر و احداث سرای محلات موفق عمل کنیم.

شهردار اردبیل در مورد احداث مسکن امید به تعداد 300 واحد در دو منطقه هدف شهر اردبیل افزود: در مجموع در کنار احداث این 300 واحد که نقشه‌ها و طراحی آن در حال انجام است سعی می‌کنیم پارک‌هایی را نیز در کنار این مجموعه‌ها به مساحت 29 هزار مترمربع اجرایی و عملیاتی کنیم.

لطف‌اللهیان ضرورت همراهی سایر دستگاه‌ها را در اجرایی شدن این پروژه‌ها یادآور شد و گفت: یکی از پروژه‌های شاخصی که شهرداری در محلات هدف دنبال اجرای آن است تالار گفتمان شهری است که با همراهی برخی نهادها این پروژه را در سالجاری و با تامین اعتبار از طریق ستاد به جد دنبال می‌کنیم.

وی این کار نوین و جدید را فرصتی برای حضور شهروندان در محلات مختلف در تالار گفتمان شهری برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری دانست و تصریح کرد: در سالجاری ما به ارزش 50 میلیارد ریال پروژه در دست اجرا داریم که امیدواریم همه این پروژه‌ها را به سرعت و با دقت به پیش ببریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار