سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان:

برنامه ریزی برای ارتقای کیفی سطح علمی آموزش و پرورش ضرورت دارد

کرمان(پانا) - سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان در همایش تجلیل از رتبه های برتر کنکور سراسری سال 96 در شهرستان جیرفت گفت: برنامه ریزی برای ارتقای کیفی سطح علمی آموزش و پرورش ضرورت دارد.

کد مطلب: ۸۰۸۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
برنامه ریزی برای ارتقای کیفی سطح علمی آموزش و پرورش ضرورت دارد

علی صباحی گفت: کسب 91 رتبه زیر 1000 منطقه ای توسط دانش آموزان شهرمان مایه افتخار، غرور و مباهات خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای ارتقای کیفی سطح علمی آموزش و پرورش اظهار داشت: با قابلیت آموزش و پرورش و شهرستان جیرفت با وجود دانش آموزانی مستعد فراتر از آنچه که اتفاق افتاد هست، ایمان دارم که اگر تلاش مان را مضاعف کنیم و دقیق تر و علمی تر در این مجموعه فعالیت کنیم شاهد موفقیت های پررنگ تری خواهیم بود.

صباحی خاطر نشان کرد: موفقیت محدودیت نیست می توانیم دامنه موفقیت ها را گسترده تر کنیم، بچه های ما به دلیل ناآگاهی از نحوه طی فرآیند کنکور در دانشگاه ضعف های جدی دارند.

وی با اشاره به این که یکی از ضعف های جدی بچه های ما در هدف گزینی است و جرأت انتخاب هدف را ندارند مهمترین وظیفه من و شما در مقوله آموزش و پرورش این است که کمک کنیم تا بچه های ما هدف خود را پیدا کنند به یقیق در این مسیر نقش مشاوران و مدیران مدارس و دانشجویان جدید بی تأثیر نخواهد بود.

سرپرست معاونت آموزش متوسطه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سه عامل در موفقیت هدف گزینی، برنامه ریزی و اجرای مناسب، برای موفقیت دانش آموزان موثر است باید بدانید برای چه تلاش می کنید تا در یک برنامه اجرایی قابل استناد موفق شوید.

صباحی اظهار داشت: اهداف هر کسی متناسب با زندگی خودش به وجود می آیند شما دانش آموزان باید انگیزه قوی داشته باشید، مهارت های تحصیلی را بدانید.

وی خطاب به اولیای دانش آموزان گفت: هیچ کاری به اندازه مطالعه کردن سخت نیست شما اولیا باید شرایط را برای مطالعه بچه ها فراهم سازید.

سرپرست معاونت آموزش متوسطه توجه به خواب کافی، تغذیه مناسب و ورزش مستمر در دوران کنکور را ضروری دانست و بیان کرد: ورزش و تغذیه مناسب بر مطالعه تأثیر بسزایی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار