مدیر کل کانون پرورش فکری در بازدید از مجتمع تبریز:

اعتماد خانواده ها به کانون پرورش فکری بزرگترین سرمایه ماست

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در بازدید از مجتمع فرهنگی هنری کانون تبریز گفت: اعتماد خانواده‌ها به کانون پرورش فکری استان بزرگترین سرمایه کانون به حساب می آید که بایستی در حفظ و ارتقای این سرمایه مهم و ارزشمند تلاش مستمر نماییم.

کد مطلب: ۶۳۲۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، هادی یوسف‌زاده تصریح کرد: جلب رضایتمندی خانواده‌ها و افزایش کیفی فعالیت‌ها و پایدارسازی اعضا مهمترین هدف کانون است و امیدواریم روز به روز شاهد تحقق این اهداف باشیم.
وی با بیان اینکه اعتماد و اطمینان خانواده ها به این مجتمع و ارائه فعالیت هایی كه به پرورش خلاقیت كودكان و نوجوانان كمك می كند، افزود: این امر باعث شده تا مخاطبین این نهاد فرهنگی در شهر رو به افزایش باشد.
یوسف زاده همچنین با اشاره به فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: موفقیت در فعالیت های فرهنگی نیازمند مشارکت خانواده و والدین است، اگر خانواده با نظام فرهنگی و تربیتی همراهی نکند، تربیت و پرورش بهینه شکل نخواهد گرفت.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: نکته ای که باید به آن اشاره شود، اهمیت وجود ابزارهای پرورشی و تربیتی کودکان به عنوان بازوان کمکی برای خانواده های می باشد که شکر خدا این امکان در کانون پرورشی فراهم است و خانواده ها می توانند با از این امکانات به نحو احسن استفاده کنند.
یوسف زاده اضافه نمود: با توجه به اینکه امروزه درصد بالایی از مادران شاغل هستند، نقش وجود این گونه خدمات برای کودکان پررنگ تر می شود.
گفتنی است بازدید از کتابخانه‌های کودک و نوجوان، بخش‌های نجوم، انیمیشن و کارگاه‌های سفال و نقاشی، دیدار و گفتگو با والدین و اعضای حاضر در این کارگاه‌ها از دیگر برنامه‌های این بازدید بود.
در پایان زهرا صفرپور مربی مسئول مجتمع کانون تبریز نیز گزارشی از اقدامات و و برنامه‌های این مرکز فرهنگی هنری ارائه و از استقبال گسترده خانواده‌ها برای ثبت نام فرزندانشان در کارگاه‌های تابستانی خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار