سرپرست مدیریت آموزش و پرورش کهریزک خبر داد:
تقدیر از مدیر و پژوهشگران پژوهشسرای دانشآموزی کاوش کهریزک
کهریزک (پانا) - سرپرست مدیریت آموزش و پرورش کهریزک از موفقیت مدیر و پژوهشگران پژوهشسرای دانشآموزی کاوش کهریزک در آیین اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشآموزان شهرستانهای استان تهران خبر داد.
رحمتاله قاسمیپور در گفتوگو با خبرنگار پانا در تشریح این خبر عنوان کرد: «در آیین اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشآموزان شهرستانهای استان تهران، از پژوهشسرای دانشآموزی کاوش منطقه کهریزک بهپاس عملکرد شاخص، حضور مؤثر و فعالیتهای هدفمند پژوهشی تقدیر بهعمل آمد. این نمایشگاه دو روزه به مناسبت هفته پژوهش و فناوری و با محوریت پژوهشسراهای دانشآموزی، در اداره کل آموزشوپرورش شهرستانهای استان تهران برگزار شد.»
قاسمی پور افزود: «در این رویداد علمی، دستاوردهای پژوهشی دانشآموزان پژوهنده از شهرستانهای مختلف استان در قالب طرحها و محصولات علمی ارائه شد که با استقبال مسئولان، کارشناسان و بازدیدکنندگان همراه بود. در جریان این مراسم، از دانشآموزان فعال حاضر در غرفه پژوهشسرای کاوش بهپاس تلاش، مشارکت سازنده و حضور مسئولانه در اجرای برنامههای علمی، با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.»
وی خاطرنشان کرد: «همچنین مدیر پژوهشسرای کاوش منطقه کهریزک بهعنوان مدیر پژوهشسرای برتر، بهدلیل برپایی شایسته غرفه، هدایت اثربخش فعالیتهای پژوهشی و ایجاد بستر مناسب برای بروز توانمندیهای دانشآموزان، مورد تقدیر قرار گرفت. این انتخاب، نشاندهنده نقش مؤثر مدیریت پژوهشسرا در ساماندهی فعالیتهای علمی و تقویت رویکرد پژوهشمحور در میان دانشآموزان است.»
سرپرست مدیریت آموزش و پرورش کهریزک بااشاره به نقش پژوهش سراها درشناسایی و پرورش استعدادهای علمی بیان کرد: «مسئولان حاضر در مراسم با تأکید بر جایگاه پژوهشسراهای دانشآموزی در تحقق اهداف تعلیم و تربیت، پژوهشسراها را یکی از ارکان مهم شناسایی و پرورش استعدادهای علمی و پژوهشی دانستند. پژوهشسرای کاوش منطقه کهریزک نیز با برنامهریزی منسجم و رویکردی مسئلهمحور، توانسته است زمینه حضور مؤثر دانشآموزان در فعالیتها و رویدادهای علمی را فراهم سازد.»
قاسمی پور گفت: «این نمایشگاه فرصتی ارزشمند برای تبادل تجربیات، معرفی ظرفیتها و دستاوردهای پژوهشی دانشآموزان شهرستانهای استان تهران و تقویت فرهنگ پژوهش، خلاقیت و نوآوری در مدارس بهشمار میآید و نقش مهمی در توسعه نگاه علمی و آیندهساز در میان نسل دانشآموز ایفا میکند»
ارسال دیدگاه