سرپرست اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات تأکید کرد:

سامانه «فواد» گامی مؤثر در پاسخگویی به مطالبات مردمی

تهران (پانا) - سرپرست اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در جلسه تخصصی فوریت‌های اداری بر اهمیت توسعه سامانه‌های نظارتی و پاسخگویی فوری تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۶۲۱۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
سامانه «فواد» گامی مؤثر در پاسخگویی به مطالبات مردمی

رضا روستایی در جلسه تخصصی فوریت‌های اداری که با حضور کامل داوودی؛ رییس بازرسی نظارت بر خدمات و فوریت‌های اداری، مدیران کل و رؤسای ارزیابی عملکرد استان‌های تهران، شهرستان‌های تهران، البرز و قزوین و مسئول ارزیابی مناطق برگزار شد، بر اهمیت توسعه سامانه‌های نظارتی و پاسخگویی فوری تأکید کرد.

وی با اشاره به حضور فعال همکاران ستادی و مسئولان ارزیابی عملکرد استان‌ها، گفت: از تلاش‌های همکاران در استان‌ها بابت پاسخگویی به درخواست‌های مردمی قدردانی می‌کنم. تا کنون ۱۶۶ درخواست ثبت شده که به تمامی آنها پاسخ داده شده است و این آمار نشان‌دهنده تعهد و سرعت عمل همکاران است.

روستایی با اشاره به عملکرد استان‌ها در سامانه فواد، گفت:استان قزوین ۶۴ درخواست، استان البرز ۴۱، تهران۴۶، شهرستان‌های تهران ۱۲ و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و وزارتخانه سه مورد درخواست داشتند که رسیدگی شده‌اند.

سرپرست اداره کل ارزیابی عملکرد در ادامه با اشاره به دو پیشنهاد کلیدی برای بهبود سامانه فواد، خاطرنشان کرد: برای افزایش سطح دسترسی استان‌هابه‌منظور تسهیل در ارجاع و پیگیری شکایات لازم است که استان‌ها به سامانه دسترسی مستقیم داشته باشند تا فرآیند پاسخگویی تسریع شود.

 روستایی با اشاره به پیشبرد سامانه فواد،اظهار کرد: با توجه به روند پیش رو تا سال آینده تمامی ۳۲ اداره کل استانی کشور به سامانه فواد متصل و خدمات نظارتی و پاسخگویی به شکایات با کیفیتی مطلوب به مردم ارائه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار