سرپرست اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات تأکید کرد:
سامانه «فواد» گامی مؤثر در پاسخگویی به مطالبات مردمی
تهران (پانا) - سرپرست اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در جلسه تخصصی فوریتهای اداری بر اهمیت توسعه سامانههای نظارتی و پاسخگویی فوری تأکید کرد.

رضا روستایی در جلسه تخصصی فوریتهای اداری که با حضور کامل داوودی؛ رییس بازرسی نظارت بر خدمات و فوریتهای اداری، مدیران کل و رؤسای ارزیابی عملکرد استانهای تهران، شهرستانهای تهران، البرز و قزوین و مسئول ارزیابی مناطق برگزار شد، بر اهمیت توسعه سامانههای نظارتی و پاسخگویی فوری تأکید کرد.
وی با اشاره به حضور فعال همکاران ستادی و مسئولان ارزیابی عملکرد استانها، گفت: از تلاشهای همکاران در استانها بابت پاسخگویی به درخواستهای مردمی قدردانی میکنم. تا کنون ۱۶۶ درخواست ثبت شده که به تمامی آنها پاسخ داده شده است و این آمار نشاندهنده تعهد و سرعت عمل همکاران است.
روستایی با اشاره به عملکرد استانها در سامانه فواد، گفت:استان قزوین ۶۴ درخواست، استان البرز ۴۱، تهران۴۶، شهرستانهای تهران ۱۲ و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و وزارتخانه سه مورد درخواست داشتند که رسیدگی شدهاند.
سرپرست اداره کل ارزیابی عملکرد در ادامه با اشاره به دو پیشنهاد کلیدی برای بهبود سامانه فواد، خاطرنشان کرد: برای افزایش سطح دسترسی استانهابهمنظور تسهیل در ارجاع و پیگیری شکایات لازم است که استانها به سامانه دسترسی مستقیم داشته باشند تا فرآیند پاسخگویی تسریع شود.
روستایی با اشاره به پیشبرد سامانه فواد،اظهار کرد: با توجه به روند پیش رو تا سال آینده تمامی ۳۲ اداره کل استانی کشور به سامانه فواد متصل و خدمات نظارتی و پاسخگویی به شکایات با کیفیتی مطلوب به مردم ارائه خواهد شد.
ارسال دیدگاه