مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تألیف کتاب‌های درسی دوره ابتدایی و متوسطه تاکید کرد:

مدرسه باید برای نیازهای متنوع دانش‌آموزان‌ برنامه‌ای متناسب و عملیاتی داشته باشد

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تألیف کتاب‌های درسی دوره ابتدایی و متوسطه گفت: فلسفه مدرسه توجه به همه ابعاد وجودی دانش‌آموزان است و تحقق آن نیازمند برنامه‌ریزی متناسب و شناسنامه‌دار در هر مدرسه است.

کد مطلب: ۱۶۰۸۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه باید برای نیازهای متنوع دانش‌آموزان‌ برنامه‌ای متناسب و عملیاتی داشته باشد

سید‌‌‌ مهدی باقریان،‌‌ در‌‌‌‌‌‌‌‌جمع معلمان و کارشناسان حاضر در‌‌ کارگاه آموزشی اجرای آزمایشی «برنامه‌ درسی مدرسه‌ای»، بر اهمیت طراحی برنامه‌های متناسب با نیازهای واقعی دانش‌آموزان تأکید کرد.

وی با اشاره به طبقه‌بندی فعالیت‌های آموزشی و تربیتی در مدارس گفت: پودمان‌های مهارتی، رویدادهای تربیتی، فعالیت‌های سلامت، رویدادهای ورزشی و اقدامات متناسب با اقتضائات مدرسه، باید در چارچوبی مشخص زمان‌بندی و اجرا شوند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تألیف کتاب‌های درسی تأکید کرد: هدف از این تقسیم‌بندی‌ها ایجاد چارچوبی است که به مدارس کمک کند برنامه‌ای هدفمند و شناسنامه‌دار برای دانش‌آموزان تدوین کنند.

وی در پایان، افزود: مدرسه زمانی به رسالت واقعی خود می‌رسد که برای نیازهای متنوع دانش‌آموزان، برنامه‌ای متناسب و عملیاتی داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار