معاون وزیر آموزش‌وپرورش:

معلمان مدارس استثنایی نماد واقعی مسئولیت‌پذیری در نظام تعلیم و تربیت هستند

اهواز (پانا) -معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور گفت: معلمان مدارس استثنایی، نماد واقعی اخلاص، عشق و مسئولیت‌پذیری در نظام تعلیم و تربیت هستند.

کد مطلب: ۱۵۶۷۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
معلمان مدارس استثنایی نماد واقعی مسئولیت‌پذیری در نظام تعلیم و تربیت هستند

سالار قاسمی، شامگاه دوشنبه در آیین استانی "سپاس معلم" در اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان خوزستان بیان کرد: همکاران شاغل در اداره آموزش‌وپرورش استثنایی مانند خورشیدی هستند که نور وجودشان ابدی است و تمام نمی‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش‌وپرورش استثنایی پیشران عدالت آموزشی و شاخص واقعی توسعه‌یافتگی نظام آموزشی می‌باشد، افزود: آموزش‌وپرورش استثنایی به‌عنوان تخصصی‌ترین بخش نظام آموزشی، نیازمند نگاه تحول‌محور است.

به گفته قاسمی، شاخص ارزیابی نظام آموزشی در جهان، میزان حمایت و کیفیت خدمات ارائه‌شده به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه است. هیچ نظامی توسعه‌یافته محسوب نمی‌شود، مگر آنکه جایگاه دانش‌آموزان استثنایی در آن به‌درستی شناخته و حمایت شود.

وی اداومه داد: موضوعاتی مانند رتبه‌بندی، اصلاح ساختار، و بازنگری در سختی کار معلمان استثنایی در دیدار با رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور پیگیری شده‌است.

 

 

خبرنگار : نسترن جوهرقلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار