رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی:
تکریم ارباب رجوع از وظایف اصلی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی است
تهران (پانا) - رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی تکریم ارباب رجوع را از وظایف اصلی و سازمانی این مجموعه دانست.
![تکریم ارباب رجوع از وظایف اصلی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی است](https://cdn.pana.ir/thumbnail/MTVhZmY0Rn0H/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHoMrKoZ-L7p8sAIKXaKdntA,,/MTVhZmY0Rn0H.jpg)
به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکتهای مردمی وزارت آموزش و پرورش، احمد محمودزاده تکریم ارباب رجوع را از وظایف اصلی و سازمانی این مجموعه دانست و اظهار کرد: در حل مشکلات مردم نباید تعلل کرد و تمامی تلاش در این مسیر سرعت بخشیدن و پاسخگویی به درخواستهای مردم است تا در چارچوب قانون و سیاستهای نظام تعلیم و تربیت کشور به نتیجه مطلوب برسد.
معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: فرایندها باید بهگونهای طراحی شود که مردم در کمترین زمان ممکن و به صورت شفاف بتوانند پاسخهای خود را دریافت کنند و توجه به مطالبات قانونی و بهحق ارباب رجوع از وظایف ماست.
ارسال دیدگاه