در گفت‌وگو با پانا:

میثم منیعی: استقلال شانس بیشتری برای بردن دربی دارد

در مسیر قهرمانی به پرسپولیس کمک شد/ساپینتو به رقیب بی احترامی نکرد/این مربی نیاز به تمدید قرارداد ندارد

تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال معتقد است شانس آبی‌ها برای بردن دربی بیشتر از رقیب است.

کد مطلب: ۱۳۷۶۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
میثم منیعی: استقلال شانس بیشتری برای بردن دربی دارد

میثم منیعی در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به دربی امروز حذفی اظهار داشت: «دربی به خودی خود همیشه حساسیت بالایی دارد. این دربی حتی از بازی لیگ هم ویژه‌تر است. بعد از نزدیک ۲۰ سال دوباره در فینال حذفی دو تیم به هم رسیده‌اند. دو تیم هم تشنه گرفتن جام حذفی هستند. به خصوص استقلال که این فصل دوست ندارد، دست خالی کارش را تمام کند.»

وی افزود: «در دربی لیگ متأسفانه فکر می‌کنم کم تجربگی ساپینتو باعث شد تا نتواند آن طور که باید تیم را آماده کند. به هرحال کادر حریف تجربه چند بازی سنگین داشت و توانست از این موقعیت استفاده کند. اگر استقلال آن دربی را می برد، الان به جای پرسپولیس، جام لیگ را گرفته بود. با این حال شاید آن بازی درس و تجربه‌ خوبی برای ساپینتو شده باشد. در این بازی باید هوشیارتر باشیم تا موقعیتی به حریف ندهیم. خط حمله آن‌ها آماده است و کوچکترین اشتباه ممکن است به ضرر ما شود.»

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: «دو تیم آماده هستند. آخر فصل است و این آخرین بازی می‌تواند یک جام برای آنها باشد. هر تیمی که جام بگیرد، به بهترین شکل فصل را تمام می‌کند. دو تیم انگیزه دارند و نمی شود گفت چون پرسپولیس لیگ را گرفته، بی انگیزه است. آنها می‌دانند دربی برای هواداران مهم است و این خودش بالاترین انگیزه است. با این حال معتقدم استقلال بیشتر از پرسپولیس نیاز به جام دارد و بازیکنان می‌خواهند تا شایستگی خود را ثابت کنند. استقلال شایسته گرفتن یک جام است و امیدوارم به آن برسد.»

میثم منیعی گفت: «اصلا فکر نمی‌کنم که سرنوشت ساپینتو به دربی بستگی داشته باشد. او قرارداد دارد. ما اول فصل تیم را طوری بستیم که برای دو جام مدعی باشد. او فقط باید برطرف برخی بندها مذاکره کند وگرنه قرارداد دارد. معتقدم خیلی خوب هم کار کرده است و اگر بماند می تواند فصل بعد تیم را قهرمان کند‌. نیم فصل دوم فوق العاده نتیجه گرفت.»

وی تاکید کرد:«چون آخر فصل است، بدن بازیکنان تحلیل رفته و خسته می‌شوند،دو تیم دوست ندارند تا کار به وقت اضافه یا پنالتی برود. فکر می‌کنم کار در ۹۰ دقیقه تمام شود. ۲۰ دقیقه ابتدایی خیلی جذاب خواهد بود و هر دو تیم دنبال زدن گل اول خواهند بود. فکر می‌کنم دو مربی احتیاط را کنار بگذارند. آنها دوست دارند تا کار سریع تمام شود. به دلیل اینکه استقلال بیشتر از رقیب، بازیکن دارد و گردش استفاده از بازیکنانش بیشتر بوده، از لحاظ بدنی بهتر از حریف باشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار