امام جمعه قم:

عاملان مسمومیت دانش‌آموزان‌ به اشد مجازات برسند

قم(پانا)- امام جمعه قم گفت مسمومیت دانش آموزان اقدام غیر‌انسانی است که سبب نگرانی خانواده‌ها شده و توسط جریان خائن انجام می‌شود و مردم ‌‌انتظار دارند ‌افراد مقصر را به اشد مجازات برسانند. .

کد مطلب: ۱۳۵۲۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
عاملان مسمومیت دانش‌آموزان‌ به اشد مجازات برسند

آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، امام جمعه قم در خطبه‌های نماز جمعه امروز قم در مصلی قدس اظهار داشت: مفهوم انتظار به معنای انتظار در هر امر و مشکلی است و به خصوص نسبت به امام زمان(عج) نگاه دیگری است.
وی افزود:باید در زمینه انتظار تفکر، تحلیل، تبلیغ و تبیین انجام شود که در غیبت حضرت مهدی(عج) منتظر واقعی کسی است که از وضعیت موجود جهان رضایت ندارد و نسبت به آینده در سایه حکومت امام زمان (عج) ایمان و باور و امید دارد و برای رسیدن به آن حکومت جهانی تلاش خواهد کرد.
سعیدی با بیان اینکه شخص منتظر از دعا برای ظهر امام زمان(عج) غفلت نمی کند، گفت: در عصر غیبت حضرت بقیه الله(عج) شخص منتظر در زمینه امر به معروف و نهی از منکر اهتمام دارد.
امام جمعه قم با اشاره به حدیثی از امام موسی کاظم(ع) خاطرنشان کرد: مردی از اهل قم مردم را به حق فرا می خواند و گروهی از پاره های آهن گرد وی را گرفته و از نبرد خسته نشده و هراسان نمی شوند و به خدا پناه می برند که بسیار از اهل حق گفتند این مرد امام خمینی استمنافقین ریشه‌کن شدنی نیستند و تا حق و صراط مستقیم در دنیا وجود دارد همواره راه انحرافی هم وجود دارد.
وی افزود: منافقین از هر مار سمی خطرناک‌تر هستند چون ظاهر مار سمی مشخص است ولی منافق ظاهرش نرم و باطنش سمی و خطرناک است، خداوند در قرآن کریم به صورت مرتب منافقین را معرفی کرده و به افشای اسرار آنها اصرار دارد.
امام جمعه قم بیان کرد: روز شنبه مصادف با سال روز میلاد حضرت علی اکبر(ع) است، امام حسین(ع) درباره ایشان فرمودند "اشبه الناس خَلقا و خُلقا و منطقا برسولک..."، میلاد حضرت علی اکبر(ع) به نام روز جوان نامگذاری شده و جوانان باید با الگوگیری از ایشان از حیله دشمنان در امان باشند.
تولیت حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس عنوان کرد: این اقدام غیرانسانی که سبب نگرانی خانواده‌ها شده توسط جریان خائن انجام می‌شود و مردم از مسئولین انتظار دارند این مسئله را ریشه یابی و افراد مقصر را محاکمه و به اشد مجازات برسانند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آغاز جشن های نیمه شعبان گفت: انتظار می رود مردم در برگزاری این مراسم عظیم همت گماشته و از محتوای این مراسم که انتظار فرج امام زمان(عج) است غفلت نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار