معاون آموزش ابتدایی البرز:

توسعه عدالت آموزشی درمدارس از اولویت‌های عدالت تربیتی وآموزشی است

کرج (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز بیان کرد توسعه عدالت آموزشی و توزیع مناسب امکانات درمدارس از اولویت‌های عدالت تربیتی وآموزشی است.

کد مطلب: ۱۳۲۹۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
توسعه عدالت آموزشی درمدارس از اولویت‌های عدالت تربیتی وآموزشی است

سومین جلسه قرارگاه جهاد عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر با حضور مدیران کل آموزش و پرورش، نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، معاونین پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع، آموزش ابتدایی، متوسطه و تربیت بدنی و سلامت و مسئول بسیج فرهنگیان استان البرز و سایر اعضا دستگاه های اجرایی در آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد.

سید محمود حسینی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد: توسعه عدالت آموزشی و توزیع متناسب امکانات در همه مدارس مناطق شهری و روستایی از اولویت و ضرورت های اجرای ماموریتهای آموزش و پرورش استان البرز است که در سال تحصیلی جدید در محوریت قرارگاه جهاد عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در آموزش و پرورش استان در حال اجرا است.

حسینی قرارگاه جهادی را بهترین فرصت و ظرفیت گروه های جهادی را بسیار اثربخش برای اجرای طرح یار مهربان در تمام مدارس کم‌برخوردار به ویژه مدارس طرح 2020 محلات کم برخوردار در کشور که در استان البرز 66 محله کم برخوردار هدف گذاری شده است؛ دانست و از تمام گروه‌های جهادی، سازمان ها و سمن ها در خواست کرد تا با یک اقدام جهادی و همت عالی نسبت به تجهیز کلاس های این مدارس به قفسه کتاب خوانی و کتاب هایی که مورد تایید معاونت آموزش ابتدایی است اقدام کنند.

وی در پایان جلسه تمام اعضای کارگروه های ذیل قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر استان را برای تسریع سازی روند اجرای طرح شهید محمودوند با هدف شناسایی و جذب و آموزش بازماندگان از تحصیل فراخواند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار