مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمانشاه:

مراسم ۱۳ آبان با حضور پیشتازان گام دوم انقلاب برگزار می‌شود

کرمانشاه (پانا) - در آستانه 13 آبان و با حضور مدیر، کارشناسان و دانش‌آموزان مجلس دانش‌آموزی و خبرنگاران خبرگزاری پانا کرمانشاه، جلسه ستاد بزرگداشت آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به منظور برنامه‌ریزی برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر این راهپیمایی در سازمان دانش‌آموزی این استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۹۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
مراسم ۱۳ آبان با حضور پیشتازان گام دوم انقلاب برگزار می‌شود

رضا محمدی، مدیر سازمان دانش آموزی استان کرمانشاه در این نشست با اشاره به اهمیت این روز تاریخی و رویدادهای آن، از 13 آبان به عنوان تجلی مبارزه با استکبار جهانی نام برد و اظهار کرد: دانش آموزان پیشتاز گام دوم انقلاب همیشه در صحنه، امسال نیز با حضور گسترده و همراه با بصیرت خود در راهپیمایی 13 آبان، یک‌بار دیگر روح استکبارستیزی خود را با وحدت و انسجام به رخ جهانیان خواهند کشاند.

وی افزود: دشمنان هیچ وقت برای ضربه زدن به ایران اسلامی دست برنمی دارند و همه ما مسئولیم با عملکرد خوب خود نقشه دشمن را خنثی کنیم.

محمدی در ادامه افزود: 13 آبان روز میعاد دانش آموزان ایران اسلامی با شهیدان دانش آموز از آغاز نهضت امام خمینی تا شهیدان دفاع مقدس، شهیدان دانش‌آموز در حرم شاهچراغ و نیز همه دانش آموزانی که در سراسر جهان در راه مبارزه برای آرمانخواهی جان در راه عدالت نثار می‌کنند تا ریشه ظلم برچیده شود.

مدیر سازمان دانش آموزی خاطرنشان کرد: بازخوانی رویدادهای این روز تاریخی، مسیر را به دانش آموزان و آینده سازان ایران اسلامی نشان خواهد داد.

شایان ذکر است مسیر راهپیمایی در استان کرمانشاه از میدان شهرداری به سمت مسجد جامع خواهد بود و سپس نماز باشکوه جمعه نیز اقامه خواهد شد.

در پایان این جلسه هر کدام از اعضای حاضر پیرامون دستور کار جلسه به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار