نتایج جستجو : سازمان دانش آموزی استان کرمانشاه

  • اسلام‌آبادغرب (پانا) - رئیس اداره قرآنی اوقاف استان کرمانشاه گفت: برگزاری این مسابقات در شرایط کنونی، پیامی جز تقویت روحیه مقاومت و وحدت میان مسلمانان ندارد.

  • کرمانشاه(پانا) - در جشن ولایت، کرمانشاه حال و هوایی معنوی و متفاوت به خود گرفته بود؛ خیابان‌های شهر در قالب «مهمانی کیلومتری غدیر» به صحنه‌ای از عشق و ارادت مردم به امیرالمؤمنین علی (ع) تبدیل شده و حضور پرشور مردم و دانش‌آموزان جلوه‌ای کم‌نظیر از همدلی و مشارکت را رقم زد.

  • کرمانشاه (پانا) - همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر خم، اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه با برگزاری جشنی سرشار از شادی، معنویت و مهربانی، میزبان دانش‌آموزان استثنایی بود؛ دانش‌آموزانی که با حضور پرنشاط و قلب‌های پاک خود، جلوه‌ای زیبا از عشق و ارادت به ساحت امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) را به نمایش گذاشتند.

  • کنگاور (پانا) ـ همزمان با نزدیک شدن به عید سعید قربان، افزایش تجمعات شبانه در نقاط مختلف شهرستان کنگاور، حال‌وهوای ویژه‌ای به شهر بخشیده است.

  • کرمانشاه (پانا) - ویژه‌برنامه گرامیداشت شهدای دانش‌آموز با حضور پرشور دانش‌آموزان مدارس ناحیه دو کرمانشاه و با حال‌وهوایی حماسی و معنوی برگزار شد.

  • کرمانشاه (پانا) - همزمان با فرا رسیدن سالگرد شهادت شهدای خدمت، موکب آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرمانشاه با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز، به محفلی برای تجدید بیعت نسل جوان با آرمان‌های انقلاب و مسیر روشن خدمت‌رسانی صادقانه تبدیل شد.

  • کرمانشاه (پانا) ـ در مراسمی با حضور رئیس سازمان دانش‌آموزی استان، مسول خبرگزاری پانا و مسئولان آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرمانشاه، از دانش‌آموزان فعال عرصه رسانه و خبرنگاران خبرگزاری پانا به‌پاس تلاش‌ و فعالیت‌های مؤثر خبری و فرهنگی در جنگ رمضان‌؛ تقدیر شد.

  • کنگاور(پانا) ـ آیین تجلیل از دختران برتر و استعدادهای درخشان شهرستان کنگاور با مشارکت فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد؛

  • کرمانشاه (پانا) - همزمان با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم، آیین نمادین نواختن «زنگ سپاس معلم» با حضور جمعی از مسئولان ارشد استانی، پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت، فرهنگیان و دانش‌آموزان در مقابل اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

  • کرمانشاه (پانا) -آیین نمادین نواختن زنگ سپاس معلم، با حضور جمعی از مسئولان، فرهنگیان و دانش‌آموزان با هدف پاسداشت مقام والای معلم و قدردانی از تلاش‌های فرهنگیان در عرصه تعلیم و تربیت برگزار شد.