اجرای نمایش کمدی موزیکال تالار عجایب در نیشابور

نیشابور ( پانا)- همزمان با دهه فرخنده امامت و ولایت نمایش کمدی موزیکال تالار عجایب به نویسندگی و کارگردانی هنرمند نام آشنای تئاتر نیشابور، امیرحسین روح نیا، در تماشاخانه بابک واقع در هتل ۴ستاره امیران به روی صحنه رفت.

کد مطلب: ۱۲۰۲۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای نمایش کمدی موزیکال تالار عجایب در نیشابور

به گزارش روابظ عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور، مسئول دبیرخانه شورای نظارت بر نمایش نیشابور اظهار کرد: هنر نیشابور در کشور دارای جایگاه و شأن والایی است و هنرمندان با ذوق و خوش قریحه تئاتر این دیار توانسته اند آثاری را تولید و عرضه کنند که مورد اقبال عموم مردم قرار گرفته است و نمایش کمدی موزیکال تالار عجایب نیز کاری است که هنرمندان نمایش این شهر با همت موسسه هنرهای نمایشی بابک نیشابور همزمان با دهه فرخنده امامت و ولایت به روی صحنه تئاتر آورده اند.

حمیدرضا آتشی گفت: نمایش کمدی موزیکال تالار عجایب به نویسندگی و کارگردانی هنرمند نام آشنای تئاتر نیشابور امیرحسین روح نیا و حضور هنرمندان تئاتر این شهر علی جهان تیغ، سحر کاهانی، عاطفه کاهانی، جعفر خوش بیان، امیررضا عزیزی که به ایفای نقش پرداخته اند.

وی گفت: تهیه کننده سعید لطف آبادی، دستیار کارگردان رویا شاکری، موسیقی: مرتضی نعمت پور، نور و صوت: یارا ابراهیم زاده، مدیرتماشاخانه: یاسین صفائیان، منشی های صحنه: نیما نوری زاده و یاسمینا ناصری، روابط عمومی: گرافیک بادبادک هستند که به عنوان عوامل بااین کار همکاری دارند.

آتشی به داستان این تئاتر پرداخت و یادآور شد: نمایش کمدی موزیکال تالار عجایب داستان یک خانواده است که تالار پذیرایی دارند و بدلیل شیوع بیماری کرونا و تعطیلی کسب و کارشان دچار مشکلات اقتصادی می‌شوند و برای گذراندن زندگی، منزل خود را اجاره می‌دهند و در تالار پذیرایی سکونت می‌کنند و اتفاقاتی در این بین برای آنها اتفاق می افتد که در قالب کمدی خواهید دید.

مسئول دبیرخانه شورای نظارت بر نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایش کمدی موزیکال تالار عجایب هر روز ساعت ۲۰ بعد ازظهر با رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی ویژه عموم علاقمندان به روی صحنه تماشاخانه بابک واقع در هتل ۴ستاره امیران نیشابور می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار