نادری: صحت انتخابات در کلان شهر تهران تایید نشده است

تهران (پانا) - رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای تهران تاکید کرد هنوز صحت انتخابات در کلان شهر تهران و هیچ کدام از شهرها و شهرستان‌های استان تایید نشده است و بررسی‌ها در هیئت عالی ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۱۹۹۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
نادری: صحت انتخابات در کلان شهر تهران تایید نشده است

به گزارش هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان تهران، احمد نادری با اشاره به روند بررسی‌ها در هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای تهران تصریح کرد: در برخی از حوزه و صندوق‌های اخذ رای از ۱۶ شهرستان و ۴۸ شهر مشکلاتی وجود داشت و شکایاتی به ما واصل شد اما بررسی‌ها هنوز ادامه دارد و ما هنوز به جمع بندی قطعی در این باره نرسیده‌ایم.

وی افزود: هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان تهران در حال بررسی دقیق مستندات و گزارشات مراجع مختلف و ناظران صندوق‌های اخذ رای است و نظر خود در مورد صحت انتخابات کلان شهر تهران و هیچ یک از شهرها و شهرستان‌های استان تهران را اعلام نکرده، که طی 5 روز آینده نظر نهایی خود را در مورد شهرها به هیئت مرکزی اعلام خواهد کرد و در مورد بخش‌ها نیز براساس قانون مرجع اصلی هیئت عالی خواهد بود.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: هیئت‌های نظارت بر انتخابات شوراهای شهر در بعضی از حوزه‌ها و شعب، نتایج یا آرای برخی صندوق‌ها را باطل اعلام کردند که همه این موضوعات در هیئت عالی در حال بررسی و تطبیق با مستندات است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار