سرپرست مرکز آموزشی درمانی تخصصی قلب بوشهر:

کیفیت خدمات بیمارستان قلب بوشهر با اعتماد مردم به متخصصان ارتقا یافته است

بوشهر(پانا)_ سرپرست مرکز آموزشی درمانی تخصصی قلب بوشهر گفت اعتماد مردم به متخصصان و فراهم بودن زیرساخت‌ها و امکانات لازم زمینه ارتقای خدمات بیمارستان قلب بوشهر را فراهم کرده است.

کد مطلب: ۱۱۸۲۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
کیفیت خدمات بیمارستان قلب بوشهر با اعتماد مردم به متخصصان ارتقا یافته است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، اصغر بحرانی با ابراز خرسندی از ارتقاء کیفیت خدمات درمانی در مرکز آموزشی درمانی تخصصی قلب بوشهر گفت: رضایت ۹۵ درصدی مراجعین مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر از خدمات این مرکز انگیزه خدمت را دوچندان کرده است.
بحرانی در حاشیه انجام عمل تعویض دریچه قلب و رگ آئورت یک بیمار با اشاره به خدمات یک سال گذشته در بیمارستان قلب بوشهر افزود: بیش از چهارده هزار نفر از خدمات بخش‌های مختلف این مرکز استفاده کرده‌اند.
وی ادامه داد: انجام بیش از ۷۵۰۰ تصویربرداری در مرکز MRI، انجام بیش از ۱۴۰۰ مورد آنژیوگرافی و انجام ۲۸۰ عمل در بخش اتاق عمل تنها بخش کوچکی از تلاش همکارانم در مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر است.
بحرانی با بیان اینکه در بیمارستان قلب بوشهر خدمات متنوع تخصصی باکیفیت مطلوب به مراجعان ارائه می‌شود گفت: با حضور کادر متخصص و فوق تخصص، خدمات تشخیصی و درمانی مانند عمل جراحی قلب باز، آنژیوگرافی، ترمیم یا تعویض رگ‌ها یا دریچه‌های مختلف قلب و برداشتن تومورهای مختلف باکیفیت بالایی انجام می‌گیرد.
بحرانی ادامه داد: در حال حاضر با 58 تخت فعال در بخش‌های مختلف، 200 نفر کادر درمانی و 100 نفر کادر اداری و پشتیبانی به هم استانی‌های گران‌قدر خدمات تشخیصی و درمانی ارائه می‌دهیم.
وی بابیان اینکه شیوع کرونا مانع از ارائه خدمت به مردم نشده است، عنوان داشت: در یک سال گذشته و با وجود شیوع ویروس کووید ۱۹، خدمات تخصصی متنوع درمانی در بیمارستان قلب بوشهر به مردم متوقف نشد.
سرپرست مرکز آموزشی درمانی تخصصی قلب بوشهر گفت: ارائه خدمت به ۸۰ بیمار مبتلابه کرونا با شرایط خاص نیز بدون وقفه صورت پذیرفت.
اصغر بحرانی با اشاره به عدم توقف ارائه خدمات، حتی با کاهش نیروی انسانی به دلیل ابتلا به کرونا تصریح کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون یک‌سوم از کارکنان بیمارستان قلب در بخش‌های مختلف به ویروس کرونا آلوده‌شده‌اند که پس از بهبودی به ادامه خدمت پرداختند.
وی ادامه داد: آنچه خدمات تخصصی و فوق تخصصی این مرکز را برجسته کرده است حضور متخصصان بی‌ادعا و چیره‌دست در بخش‌های مختلف به‌ویژه اتاق عمل و آنژیوگرافی است.
بحرانی با ابراز تشکر ویژه از تمامی فوق تخصصان، متخصصان، پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان قلب بوشهر خاطرنشان کرد: خوشبختانه تلاش همکارانم موجب افزایش کیفیت خدمات و درنتیجه کاهش انجام سفرهای درمانی پرهزینه به استان همسایه و صرفه‌جویی اقتصادی برای بیماران هم استانی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار