مسئول کارگروه همیاری و خدمات رسانی دهه فجر شهرستان شیروان:

خدمت رسانی به مناطق محروم، یکی از مهمترین دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی است

شیروان(پانا)- جلسه کارگروه همیاری و خدمت رسانی دهه فجر با حضور اعضاءکارگروه در محل سالن جلسات اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شیروان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
خدمت رسانی به مناطق محروم، یکی از مهمترین دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی است

مرتضی صفی پور در این جلسه با تبریک ایام ا... دهه فجر و گرامی داشت یاد و خاطره حضرت امام (ره)، بنیانگذار بزرگ انقلاب اسلامی و شهدا، به ویژه شهدای انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری پیامبرگونه حضرت امام(ره)، دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد می باشد و در تمامی حوزه ها، به خصوص در حوزه فرهنگ، معنویت و اخلاق را متحول کرد و در ارزش های دینی، به ویژه روحیه جهادی، شهادت طلبی، استکبار ستیزی و نوع دوستی را نیز بسط و گسترش داد.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: انقلاب اسلامی روحیه آزادی خواهی و استقلال طلبی توام با اسلامیت را به ارمغان آورد و از مهمترین دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه خدمت رسانی توجه ویژه به عمران و آبادانی مناطق محروم و روستایی و معیشت محرومین و ستمدیدگان از دوران ستمشاهی بود.

مسئول کارگروه همیاری و خدمات رسانی دهه فجر شهرستان شیروان در ادامه اظهار کرد: به شکرانه این پیروزی عظیم و به پاس جان فشانی شهدا، بر همه ما فرض است تا ضمن پاسداری از ارزش‌های دینی و اسلامی در مسیر خدمت بی منت به مردم، به ویژه صاحبان اصلی انقلاب، بیش از پیش تلاش کنیم.

شرکت در آیین غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهید مدافع حرم، برگزاری برنامه های فرهنگی جهت همکاران و جامعه هدف با موضوع ایام ا... دهه فجر و بیانیه گام دوم انقلاب، هماهنگی اعضای کارگروه جهت مشارکت در برنامه های محوری ستاد شهرستانی، توزیع بسته های معیشتی با همکاری مراکز نیکوکاری، جمعیت هلال احمر، اداره اوقاف و امور خیریه وگروه جهادی سردار دلها، افتتاح مرکز نیکوکاری صنف کارگران، دیدار با خانواده های معزز کمیته امداد و بهزیستی، تحویل واحد های مسکونی و افتتاح طرح های اشتغال مددجویی وکارفرمایی، اجرای مصوبات و فعالیت های دستگاه های عضو کارگروه با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، فضا سازی محیط و انعکاس عملکرد۱۰ماهه اداره ها از مصوبه های این جلسه بود.

لازم به یادآوری است که کارگروه همیاری و خدمات رسانی دهه فجر با عضویت اداره های کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اوقاف و امور خیریه، سازمان تامین اجتماعی وگروه جهادی سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تشکیل شده و هدف از تشکیل این جلسه نیز، ارائه و هماهنگی در جهت اجرای بهتر برنامه ها، اطلاع رسانی از خدمات صورت گرفته، هماهنگی و مشارکت گسترده در برنامه های ابلاغی از سوی ستاد شهرستانی است.

​​​​​خبرنگار حسینعلی ظفری

​​​

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار