مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران:

دانش‌آموزان و معلمان در پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» مشارکت فعال داشته باشند

ساری (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش مازندران پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» در طرح «آجر به آجر« را فرصت مشارکت اجتماعی برشمرد و از دانش‌آموزان و معلمان خواست در این پویش مشارکت فعال داشته باشند.

کد مطلب: ۱۱۵۴۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان و معلمان در پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» مشارکت فعال داشته باشند

علیرضا سعدی پور در ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیران مدارس استان که با حضور شیرزاد، مدیرکل نوسازی مدارس استان و دوستکام مشاور بانوان آموزش و پرورش مازندران برگزار شد، افزود: این پویش در قالب طرح آجر به آجر، از مجموعه بسته‌های تحولی وزارت آموزش و پرورش است و باید تلاش کنیم اتفاق بزرگی در مازندران در قالب این پویش رخ دهد.

او با بیان اینکه این پویش یک حرکت بزرگ در راستای مدرسه سازی و مدرسه یاری است، تصریح کرد: هدف این پویش، نشر ارزش‌های انسان دوستانه و کار خیر است و ما امیدواریم با کمک‌هایی که از این طریق توسط دانش‌آموزان، خانواده‌ها، فرهنگیان عزیز و عموم مردم صورت می‌گیرد بتوانیم در مناطق محروم مدارس جدید بسازیم. سابقه مازندرانی‌ها در این دسته امور نشان می‌دهد که ما می‌توانیم در این پویش موفق باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه باید خودمان در این امر پیشرو باشیم، خاطرنشان کرد: معلمان و فرهنگیان عزیز استان با هدایت مدیران مدارس در این پویش بزرگ شرکت کنند و کار بزرگی صورت دهند. مدارس بهترین پایگاه برای فرهنگ سازی مشارکت دانش‌آموزان در امور خیریه است و اهمیت بالایی دارد که هر دانش‌آموز و معلمی با هر نیتی و هر اندازه کمک به این پویش پیوسته و مشارکت فعالانه داشته باشد.

سعدی پور این طرح را نوعی کار عملی برای مشارکت اجتماعی دانش‌آموزان دانسته و گفت: آنچه مهم است این است که دانش‌آموزان در این طرح شرکت کرده و حتی با رقمی بسیار کم وارد این حرکت شوند. نگاه خیرخواهانه و نیک اندیشانه باید آموزش داده شود و چه فضایی بهتر از این پویش تا بتوانیم این نگاه و فرهنگ را به صورت عملیاتی به دانش‌آموزان آموزش دهیم. در واقع این نوعی آموزش مسئولیت اجتماعی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار