مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی تاکید کرد:

افزایش دسترسی دانش آموزان به انواع مختلف آموزش در شرایط کرونایی

ارومیه(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی عنوان کرد ارائه راهکارهای عملی برای افزایش دسترسی دانش آموزان به انواع مختلف آموزش باید در دستور کار مدیران و رؤسای آموزش و پرورش استان قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
افزایش دسترسی دانش آموزان به انواع مختلف آموزش در شرایط کرونایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، «مهین منافی» صبح امروز در اجلاس روسا آموزش و پرورش استان اظهار کرد: اخذ سند، مولدسازی و تعیین تکلیف املاک آموزش و پرورش به عنوان یک اولویت در دستور کار مدیران و رؤسای آموزش و پرورش استان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تدوین اطلس جغرافیای دسترسی دانش آموزان به انواع مختلف آموزش و محتوا مورد تاکید وزارت آموزش و پرورش است.

منافی بیان کرد: ۸۰درصد دانش آموزان استان در برنامه شاد احراز هویت شده اند و ۷۰درصد روزانه آنلاین هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: ارائه راهکارهای عملی برای افزایش دسترسی دانش آموزان به انواع مختلف آموزش باید در دستور کار مدیران و رؤسای آموزش و پرورش استان قرار گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود: جذب خیرین و کمک های مردمی جهت تهیه سخت افزارهای آموزشی مورد نیاز دانش آموزان مناطق محروم استان در شرایط کنونی بسیار راهگشاست.

منافی گفت: تعامل سازنده با دستگاه های اجرایی و نمایندگان مردم در مجلس در راستای پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت ضروریست.

وی بیان کرد: امتحانات نهائی پایه دوازدهم با رعایت پروتکل های بهداشتی بصورت حضوری برگزار خواهد شد اما امتحانات سایر دوره ها در بستر برنامه شاد و یا دریافت تکلیف از دانش آموزانی که بسته آموزشی دریافت کرده اند، خواهد بود.

نظارت بر رعایت پروتکلهای بهداشتی در مدارس و ادارات آموزش و پرورش، اجرای طرح یاریگران زندگی، برگزاری مجازی اجلاس نماز از دیگر موارد مورد تاکید مدیر کل آموزش و پرورش استان بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار