برگزاری جلسه بررسی امکانات آموزشی پرورشی جلگه رخ

جلگه رخ (پانا)- جلسه بررسی امکانات آموزشی پرورشی جلگه رخ با حضور کارشناسان و معاونین اداره آموزش و پرورش جلگه رخ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه بررسی امکانات آموزشی پرورشی جلگه رخ

در این جلسه معاونین اداره از عملکرد و توفیقات سال گذشته تحصیلی و برنامه و چالش های سال جدید تحصیلی با توجه به شیوع ویروس کرونا گزارش دادند.

محمود قهار رئیس آموزش و پرورش منطقه جلگه رخ در آغاز این جلسه گفت: با وجود اینکه آموزش و پرورش به خاطر ویروس کرونا در شرایط خاصی قرار دارد سعی ما بر این است که ارتباط دانش آموزان و مدرسه حفظ شود از این رو در چندین کارگاه آموزشی، همکاران جهت استفاده از فضای مجازی به خصوص شبکه شاد و هچنین شبکه تلوزیونی مدرسه ایران و شبکه آموزش، توجیه شده اند و قرار بر این است با شروع سال تحصیلی، مدیران مدارس و معلمان ما، اولیاء دانش آموزان را جهت استفاده از فضای مجازی راهنمایی و ترغیب کنند.

مهدی کمالی معاون آموزشی منطقه رخ گفت: منطقه جلگه رخ از دانش آموزان بسیار مستعدی برخوردار است به طوری که ما مقام اول و دو مقام سومی جشنواره نوجوان خوارزمی به این عزیزان تعلق گرفت و همچنین مقام دوم ارزیابی توصیفی کیفی استان به جلگه رخ رسید. کمالی افزود: در بحث آماری جمعیت دانش آموزی ما از 4 هزار764 نفر به 4 هزار و 916 نفر افزایش داشته است و همچنین تعداد نیروی انسانی از 311 نفر به 315 نفر رسیده است.

حبیب برند معاون پرورشی و تربیت بدنی جلگه رخ ضمن تقدیر از تلاش همکاران در سال تحصیلی گذشته گفت: با تلاش همکاران و همت دانش آموزان در مسابقات قرآن عترت و نماز گروه دو استان ما موفق به کسب 23 مقام استانی شدیم و 3 دانش آموز منطقه ما به مرحله کشوری راه یافتند. و 800 دانش آموز ما در طرح حفظ جزء 30 قرآن ثبت نام کردند. برند افزود: در مسابقات فرهنگی و هنری در رشته نقشه قالی مقام سوم کشور را کسب کردیم و علاوه بر آن 12 رتبه برتر استانی داریم. در مسابقات نوجوان سالم رتبه اول و سوم استان و در مسابقات الگوی برتر تدریس، مقام برتر استان را کسب کردیم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه جلگه رخ همچنین گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و با توجه به بخش نامه های وزارتی برای هر وضعیتی پیش بینی های لازم صورت گرفته است و همه همکاران ما آماده هستند تا برنامه های پرورشی وتربیت بدنی در کنار برنامه های آموزشی به صورت حضوری و بر بستر فضای مجازی ارائه شود.

رضا رضایی معاون توسعه و پشتیبانی منطقه در این جلسه گفت: امنیت و سلامت دانش آموزان برای ما بسیار مهم است و پیش بینی های لازم برای ضد عفونی کردن فضاهای آموزشی صورت گرفته است و توصیه ها و نکات بهداشتی لازم به نیروی های خدماتی داده شده است.

رضایی همچنین افزود: در حال حاضر 12 کلاس آموزش در قالب 3 مدرسه به همت خیرین در حال ساخت داریم و امیدواریم با افزودن این کلاس ها به مدارس، دانش آموزان از امنیت و آسایش بیشتری برخوردار شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار