پیام سردار کارگر به فرمانده کل ارتش؛ «ارتش» مایه آرامش مردم و عامل عصبانیت استکبار جهانی است

تهران (پانا) - رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی به فرمانده ارتش نوشت: ارتش مایه آرامش و اطمینان خاطر مردم و عامل عصبانیت و اضطراب استکبار جهانی است.

کد مطلب: ۱۰۳۶۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام سردار کارگر به فرمانده کل ارتش؛ «ارتش» مایه آرامش مردم و عامل عصبانیت استکبار جهانی است

به گزارش روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در پیام سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» به امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش آمده است: ۲۹ فروردین ماه سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و نامگذاری این روز حماسی و ماندگار به‌نام ارتش جمهوری اسلامی ایران را خدمت حضرتعالی، فرماندهان عزیز و آحاد ارتشیان غیور میهن اسلامی تبریک عرض می کنم.
در ادامه این پیام آمده است: حافظه تاریخی ملت بزرگ ایران گواهی می‌دهد علیرغم تلاش گسترده و توطئه‌های شیطانی دشمنان قسم‌خورده در تضعیف ارتش جمهوری اسلامی ایران، این نهاد انقلابی و ارتشیان غیور و مخلص در آوردگاه بزرگ هشت سال دفاع مقدس و صحنه عمل، مقاومت و سلحشوری جانانه داشتند.
سردار کارگر در پیام خود تاکید کرد: امروز نیز ارتش ضمن حفظ و حراست از مرزهای میهن اسلامی با بهره‌گیری از دانش و تجربه، توانایی و روحیه انقلابی و جهادی و امدادرسانی به مردم در حوادثی مانند سیل، زلزله، مقابله با شیوع ویروس کرونا و ... دوشادوش سایر نیروهای مسلح، به نمایشگاهی از ارزش‌های اسلامی در پیشگاه ملت سرافراز ایران قرار گرفته و مایه آرامش و اطمینان خاطر آنان و عامل عصبانیت و اضطراب استکبار جهانی شده است.
در این پیام آمده است: سلام و درود خداوند بر شهدای والامقام ارتش حزب‌الله و قهرمان که در حفظ و حراست از تمامیت ارضی، عزت و شرف ایران عزیز حماسه آفریدند و به لقاءالله پیوستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار