بازدید مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد از فرآیند برگزاری امتحانات نهایی در یاسوج

یاسوج (پانا) - مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه‌و‌بویراحمد از برخی حوزه‌های امتحانات نهایی پایه دوازدهم در شهر یاسوج بازدید و از نزدیک در جریان فرایند برگزاری آزمون‌های نهایی قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۴۷۷۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد  از فرآیند  برگزاری امتحانات نهایی در یاسوج

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد در بازدید مدیر کل صدا و سیمای استان از فرایند برگزاری امتحانات که سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان نیز حضور داشت، مسئولان حوزه آزمون‌ها گزارشی از فرآیند و نحوه برگزاری و چگونگی دریافت سوالات امتحانات نهایی ارایه دادند.

امیر رئوف ضمن تشکر از فعالیت‌های همه دست‌اندرکاران آموزش و پرورش، گفت: بر اساس مصوبه شورای انقلاب فرهنگی امسال علاوه بر پایه‌های یازدهم در پایه‌های دهم و یازدهم نیز آزمون نهایی برگزار خواهد شد که نقش مهمی در سرنوشت دانش‌آموزان در کنکور سراسری خواهد داشت.

رئوف روند برگزاری امتحانات را مطلوب ارزیابی کرد و‌ خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود خانواده‌ها نیز محیطی آرام را برای دانش‌آموزان مهیا کنند تا با کمال آرامش در جلسات آزمون حضور پیدا کنند.

در این بازدید. محمد جمالی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: آزمون نهایی با نهایت دقت و صحت در ۲۹۵ حوزه امتحانی در سطح استان در مقطع متوسطه دوم برگزار می‌شود.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار