معاون پرورش و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

برپایی جشن و اردوی یک روزه دختران ماه در یاسوج

یاسوج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از برپایی جشن و اردوی یک روزه با عنوان دختران ماه در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید بهشتی یاسوج خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۳۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
برپایی جشن و اردوی یک روزه دختران ماه در یاسوج

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: جشن و اردوی یک روزه با عنوان‌ دختران ماه در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید بهشتی یاسوج به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت برپا شد.

 حجت دبیقی افزود: در این جشن و اردو که با همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان برگزار شد، دختران شهرستان بویراحمد علاوه بر شرکت در برنامه‌هایی که عمدتاً هویت دخترانه داشتند، یک روز خاطره‌انگیز را در کنار مادران خود سپری کردند.

 دبیقی افزود: نظیر چنین برنامه هایی نیز در تابستان امسال برای دانش‌آموزان مناطق و شهرستانهای استان به میزبانی اردوگاههای شهید بهشتی یاسوج و سیسخت برگزار می‌شود.

معاون خواهران اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان هم گفت : در این اردوی یک روزه دختران با همراهی مادران خود علاوه بر بازی و سرگرمی از برنامه‌های فرهنگی و معرفتی نیز بهره بردند.

چمانه افزود: جشن دختران ماه با محتوای معرفتی و با هدف ایجاد شور و نشاط و تخلیه هیجانی دانش‌آموزان دختر برگزار می‌شود.

وی افزود : در این اردوها دختران در کنار مادران، با شرکت در بازی‌های تشکیلاتی - تا ما - علاوه بر شور و نشاط و تقویت مهارت‌های فردی، روحیه اجتماعی خود را با انجام بازیهای گروهی تقویت می کنند.

مادران نیز با اعلام رضایت از اجرای‌ این برنامه‌ها خواستار تداوم آن شدند.

در حاشیه این جشن غرفه و نمایشگاهی از دست ساخته های دخترانه شرکت کنندگان برپا شد و نظیر چنین برنامه‌هایی نیز در برخی از مناطق و شهرهای استان برگزار شد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار