مدیرکل آموزش و پرورش کرمان؛

تربیت نیروی‌انسانی متخصص و متعهد نقش مهمی در تحقق شعار سال ۱۴۰۳« جهش تولید با مشارکت مردم» دارد

کرمان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با تاکید بر بسیج تمامی امکانات آموزش و پرورش استان گفت: آموزش و پرورش با تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد نقش مهمی در تحقق شعار سال ۱۴۰۳« جهش تولید با مشارکت مردم» دارد.

کد مطلب: ۱۴۶۵۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
تربیت نیروی‌انسانی متخصص و متعهد نقش مهمی در تحقق شعار سال ۱۴۰۳« جهش تولید با مشارکت مردم» دارد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا‌ رضایی در جلسه شورای معاونان آموزش و پرورش استان با اشاره به پیام نوروزی رهبر فرزانه انقلاب‌اسلامی و نامگذاری سال ۱۴۰۳ به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: یکی از مهم‌ترین چالش‌های ما در حوزه تولید، تربیت نیروی کار در سطوح مختلف از مبتدی تا ماهر است که آموزش و پرورش از طریق توسعه و تجهیز هنرستان‌ها در این زمینه می‌تواند به خوبی نقش آفرینی کند.

وی رشد تولید را مستلزم تربیت نیروی‌انسانی ماهر و متخصص دانست و گفت: آموزش و پرورش، از طریق گسترش توسعه کمّی و کیفی هنرستان‌ها در راستای تربیت و آموزش نیروی انسانی ماهر و ترویج فرهنگ کارآفرینی تلاش خواهد‌کرد.

رضایی با اشاره به تحصیل بیش از ۴۳ درصد دانش آموزان دوره متوسطه دوم استان در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش گفت: آموزش همراه با تولید، رویکرد اصلی آموزش و پرورش استان در حوزه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: در راستای تحقق این مهم؛ در سال ۱۴۰۲ بیش از ۷۹ تن گندم در هنرستان کشاورزی شهرستان بردسیر تولید شده است و رشد تولید در تمامی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش قابل توجه بوده است.

رضایی از مردم به عنوان ولی‌نعمتان اصلی این انقلاب نام برد و افزود: ارایه خدمات موثر به مردم و تکریم ارباب‌رجوع در واحد‌های اداری آموزش و پرورش و مدارس باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار