مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهمترین برنامه‌های آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش است/فیلم

سنندج (پانا) - اختتامیه یادواره شهدای دانش‌آموزی با حضور جانشین‌ فرمانده سپاه سنندج، مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه دو، مسئول عقیدتی اماکن و روحانیون، رئیس بنیاد شهید شهرستان، رئیس سازمان دانش‌آموزی، رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان، مدیران دبیرستان‌های شهید خدا مراد‌پور و شهید یدالله محمدی و سایر مسئولان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۶۳۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهمترین برنامه‌های آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش است/فیلم

صلاح‌الدین مفیدی مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو سنندج ضمن تبریک پیشاپیش ماه مبارک رمضان و عرض خیر مقدم خدمت مهمانان‌ و دانش‌آموزان‌ با بیان این موضوع که گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از خود شهادت نیست اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهمترین برنامه‌های آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به اینکه شهدا بودند که عزت و سربلندی زندگی ما را خریدند گفت‌: جواب خون شهدا این است که شما دانش‌آموزان با علم و دانش نظام را به سمت جلو پیش ببرید.

این مقام مسئول در ادامه سخنانش عنوان کرد: این برکت جمهوری اسلامی و امنیت مثال زدنی آن که در جهان نمود پیدا کرده اثر خون پاک شهیدان و در واقع خون شهدای مدافع امنیت است که ادامه‌دهنده راه شهدای دفاع مقدس هستند.

در ادامه‌ سرهنگ تابه زر جانشین  فرمانده سپاه سنندج اظهار کرد‌: یادواره‌های شهدا، سنگرهای مستحکم دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: تلاش ما بر این است تا در بستر جریان تعلیم و تربیت انتقال دهنده مواریث دوران دفاع مقدس باشیم تا آثار جهاد و شهادت در جامعه پایدار مانده و از برکات آن استفاده کنیم.

جانشین ‌فرمانده سپاه سنندج گفت‌: شهدا پرچمدار حرکتی معنوی در جامعه بودند که ما امروز امنیت، اقتدار و عظمت واقعی را به برکت حضور آن‌ها در جامعه شاهدیم.

‌در پایان حاج آقا رضایی مسئول عقیدتی اماکن و روحانیون گفت‌: شهدای فرهنگی و دانش‌آموزان با خون خود انقلاب اسلامی را در مقابل هجمه فرهنگی دشمنان بیمه کردند و امروز باید اهداف و سیره آن‌ها در مدارس بین نسل جوان گسترش یابد.

‌در پایان این مراسم با اهدای لوح یاد‌بود، از پدر شهید معزز شهید رضا خدا مراد‌پور تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار