گادوین منشا با استقلال به بن بست رسید

تهران (پانا) – مهاجم نیجریه‌ای استقلال تهران در دیدار مقابل العین برای آخرین بار پیراهن این تیم را بر تن کرد.

کد مطلب: ۹۱۶۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
گادوین منشا با استقلال به بن بست رسید

گادوین منشا که از سوی برانکو ایوانکوویچ در پایان نیم فصل اول لیگ برتر هجدهم در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفته بود، در حالی راهی استقلال تهران شد که امیدوار بود بتواند انتقالی جنجالی شده و خیلی زود به مهاجم محبوب سکوهای آبی تبدیل شود.

این مهاجم نیجریه‌ای در استقلال هم نتوانست کارآیی لازم را داشته باشد و در مدت حضور خود در این تیم تنها یکبار موفق به گلزنی شد، موضوعی که با گذشت زمان به استقلالی‌ها نشان داد که نظر برانکو درباره منشا و قرار دادن او در لیست مازاد چندان بی‌ربط هم نبوده است.

با پایان فصل برای استقلال مدیران باشگاه با لیستی که از فرهاد مجیدی گرفته‌اند و البته در حالی که هنوز تکلیف سرمربی جدید استقلال مشخص نشده در حال مذاکره با بازیکن‌ها برای تمدید قرارداد هستند.

در همین راستا به گادوین منشا گفته شده که قراردادش از سوی باشگاه استقلال تمدید نخواهد شد و باید برای ادامه فوتبالش راهی تیمی دیگر شود. اتفاقی که البته از سوی منشا قابل پیش‌بینی بوده و این مهاجم آفریقایی هم برای جدا شدن از استقلال چندان بی‌میل نیست.

قرارداد منشا با استقلال دو سال و نیمه بوده که پس از نیم فصل با رضایت باشگاه استقلال 2 سال دیگر قراردادش فعال می‌شد. با این اوصاف باشگاه استقلال باید تنها حقوق 6 ماه را به گادوین منشا پرداخت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار