سومین نشست هماهنگی کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی برگزار شد

تهران (پانا) - سومین نشست هماهنگی کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی ناگویا جهت انجام هر چه سریعتر و بهتر موارد مربوط به نفرات اعزامی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۷۱۲۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
سومین نشست هماهنگی کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی برگزار شد

سومین نشست هفتگی کاروان اعزامی ظهر امروز در سالن شهید فروتن کمیته ملی المپیک برگزار و در ابتدا اصغر رحیمی سرپرست کاروان اعزامی ضمن اشاره به روند برگزاری جلسات قبلی و موارد مطرح شده در آن عنوان داشت: بدیهی است هر چه جلوتر می‌رویم تقریبا لیست نهایی نفرات اعزامی معین و می‌بایست تمهیدات لازم در زمینه نفرات اعزام اعم از تهیه بلیت، البسه، معاینات پزشکی و موارد دیگر اندیشیده شود تا همه امور به هفته‌های پایانی و یا در آستانه اعزام موکول نشود، لذا مسئولین تمامی بخش‌ها می‌بایست بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته و موارد مطرح شده زودتر کار‌های مربوط به واحد خود را نهایی نمایند.

در ادامه غلامرضا نوروزی به موارد مربوط به معاینات پزشکی و تست دوپینگ ورزشکاران اعزامی پرداخت و رضا شجیع رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی نیز گزارش جامعی از وضعیت تیم‌ها ارائه نمود.

سپس مدیران و مسئولان هر بخش نیز گزارشی از پیش بینی‌ها و اقدامات انجام شده ارائه و تاکید کردند با نهایی شدند لیست نفرات اعزامی، قطعا کار‌ها با سرعت و دقت بالاتری انجام و زودتر کار‌ها نهایی خواهد شد.

در این نشست اصغر رحیمی (سرپرست کاروان)، غلامرضا نوروزی (نایب رییس کمیته و رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی)، رضا شجیع (رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی)، رضا سعیدی (امور پزشکی)، مسعود حمیدی (تشریفات)، محمود عبدالهی (روابط عمومی)، احمد بابایی (امور مالی) و فاطمه موسوی‌زاده (امور بین‌الملل) حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار