حضور وزیر ورزش و جوانان در "جشن عاطفه‌های فرزندان خدا"

تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان در خصوص حضور خود در مراسم "جشن عاطفه‌های فرزندان خدا" گفت: یکی از بهترین‌های روز‌های عمرم بود، چون در این جمع حضور پیدا کردم. من با این مجموعه آشنایی داشتم و خدمات زیادی در عرصه ورزش و خدمت به مردم تنگدست این منطقه دارند.

کد مطلب: ۱۴۶۳۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور وزیر ورزش و جوانان در "جشن عاطفه‌های فرزندان خدا"

پیشکسوتان ورزشی در آستانه سال نو و فرارسیدن ماه مبارک رمضان،  جشن "عاطفه‌های فرزندان خدا" را برگزار کردند. 

این جشن که طی دوره‌ها و مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود، طی آن به هزاران یتیم ارزاق داده می‌شود.
 
کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان با حضور در این مراسم با محمد محمودی، یکی از بانیان این کار خیرخواهانه و دیگر پیشکسوتان ورزش کشور دیدار کرد.
 
وزیر ورزش و جوانان در خصوص حضور خود در این مراسم گفت: یکی از بهترین‌های روز‌های عمرم بود، چون در این جمع حضور پیدا کردم. من با این مجموعه آشنایی داشتم و خدمات زیادی در عرصه ورزش و خدمت به مردم تنگدست این منطقه دارند.
 
او ادامه داد: این اتفاق باعث خوشحالی مردم شده است و یکی از مسئولیت‌های اجتماعی جامعه ورزش، اقداماتی است که در قالب کار‌های مختلف و به این شکل صورت می‌گیرد.
 
هاشمی خاطرنشان کرد: خیلی‌ها پشت صحنه هستند و نمی‌خواهند اسم‌شان فاش شود. من از همه دست‌اندرکاران این مجموعه تشکر می‌کنم و امیدوارم هیچ تنگدست دیگری در اینجا حضور نداشته باشد.
 
وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: ذات ورزش همین است و نمود صحبت‌های مقام معظم رهبری در خصوص ورزش پهلوانی، در اینجا آشکار می‌شود. نام تختی به خاطر همین اقدامات زنده مانده و هر چه برای مردم کار انجام دهیم، کم است. این افراد به ما عزت می‌دهند و امیدوارم این جمع پاینده باشد و خوشحال شدم در این جمع حضور پیدا کردم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار