امام جمعه اهل سنت بخش شیبکوه:

شهید جمهور "مصداق بارز اشدا علی الکفار و رحماء بینهم " بود

همتی سخت و پولادین در مقابله با مشکلات و ناملایمات شهید رئیسی را متماز ساخته بود

هرمزگان (پانا) - امام جمعه اهل سنت بخش شیبکوه هرمزگان گفت: شهید آیت الله رئیسی و دولت سیزدهم طی سه سال اخیر در حوزه اقتصادی توانستند مهار تورم افسار گسیخته را در شرایط بسیار نابسامان داخلی و فشار های خارجی بکشند و در و سیاست خارجی دارای کارنامه درخشانی هستند.

کد مطلب: ۱۴۷۷۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
شهید جمهور "مصداق بارز اشدا علی الکفار و رحماء بینهم " بود

شیخ یعقوب خلیلی در مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید جمهور و همراهان ایشان که با حضور مسئولین شهرستانی و آحاد مختلف مردم برگزار می شد، اظهار کرد: آیت الله رئیسی از شخصیت‌هایی بودند که به حق مصداق بارز «اشدا علی الکفار» بود و همواره در برابر جامعه کفار سخت بودند. از ویژگی‌های برجسته و ممتاز رئیس جمهور شهید و همکارانش همت سخت و پولادین آنها در مقابل مشکلات و ناملایمات بود. از سن ۲۰ سالگی برای خدمت به مردم کمر همت بسته و تا روزهای آخر این ویژگی‌ها را داشت.

وی افزود: در طی ۳ سال کارنامه در دوران ریاست‌جمهوری دایره‌المعارف تلاش‌هایی از خدمات صادقانه خود به ملت ایران، منطقه و جهان اسلام ارائه کرد و امیدواریم این مسیر، تداوم داشته باشد و بتوانیم میراث‌گران سنگ شهدای عزیز را ادامه دهیم و این راه پرافتخار ادامه داشته باشد.

امام جمعه اهل سنت منطقه شیبکوه ادامه داد: این شهید عزیز در مقابل مردم «رحماء بینهم» بود، او در مقابل توده‌های مردم سخت کوش بود. او کسی بود که حتی وقتی صدا زدن یک پیرمرد یا پیرزن را می‌شنید، ماشین را نگه می‌داشت تا سخنان او را بشنود، درد یتیمی کشیده و رنج نداری و فقر چشیده بود و از توده مردم، در راه مردم و برای مردن برآمده بود.

به گفته شیخ یعقوبی، ویژگی دیگر شهید رئیسی روح تعبد و عبادت و بندگی این شهید بود که حتی در وقت نماز در کاخ کرملین به اقامه نماز پرداخت و بعد در میز مذاکرات به مذاکره نشست. این حرکت به عنوان سند روشن و افتخار بسیار ارزشمند جمهوری اسلامی ایران است در تاریخ ثبت شد. در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به عنوان نماینده نظام الهی ایران اسلامی عزیز سرو قامت ایستاد و از قرآن دفاع نمود و امروز می‌بینیم. که جهان اسلام او را به یک ایمان و باور عمیق می‌شناسد چون او در شأن جهان اسلام و رئیس جمهوری بود که همچون رجایی زندگی و خدمت کرد و از میان ملت رفت.برای شناخت بیشتر او باید در پیام رهبری درباره شهادتش دقت کنیم؛ رهبری در یک بخش از پیام خود فرمودند: «که آزردگی‌هایش از ناسپاسی و طعنه برخی بدخواهان مانع تلاش شبانه روزی‌اش برای اصلاح امور نشد.»

امام جمعه اهل سنت منطقه شیبکوه خاطرنشان داشت: بنا به تاکید مقام معظم رهبری «ملت ایران قادر به اداره امور و ادامه راه این شهیدان هست و به امید خدا خللی در اداره کشور ایجاد نخواهد شد» و مردم یک بار دیگر برای تداوم راه این شهیدان باید در تیرماه سال جاری، ناخدای مدیر، قوی، مدبر و خدا ترس و همچنین عاشق خدمت به کشور و محرومین را برای ایران دوست داشتنی انتخاب نمایند. 

 

خبرنگار : ابراهیم پرندوار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار