‌سال گذشته ۷۰۰ کلاس درس به دانش‌آموزان خوزستان تقدیم شده است؛

تقدیم 800 کلاس درس در سال 1403 به دانش‌آموزان خوزستانی‌

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی مدارس با بیان اینکه در سال گذشته 700 کلاس درس به دانش‌آموزان خوزستان تقدیم شده است، گفت هدف‌گذاری شده، حداقل 800 کلاس درس در سال 1403 در اختیار دانش‌آموزان خوزستانی قرار بگیرد.

کد مطلب: ۱۴۶۲۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
تقدیم 800 کلاس درس در سال 1403 به دانش‌آموزان خوزستانی‌

‌به گزارش ‌روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، حمیدرضا خان‌محمدی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس این سازمان در سفر یک روزه به استان خوزستان، با حضور در منطقه کم برخوردار زردشت مدرسه 10 کلاسه این روستا را افتتاح کرد.

وی در مراسم افتتاح این مدرسه، با بیان اینکه ساخت مدرسه و دیدن لبخند شادی دانش‌آموزان از برکات و نگاه ویژه خداوند به ما در سازمان نوسازی مدارس کشور است‌، خاطر‌نشان کرد: در سال گذشته 700 کلاس درس به دانش‌آموزان خوزستان تقدیم شده است که البته برای رسیدن به میانگین سرانه فضای آموزشی کشور تلاش‌ها باید مضاعف شود.

این مقام مسئول با تاکید به اینکه تقویت روحیه جهادی از راهبردهای مهم خانواده بزرگ نوسازی مدارس کشور است، عنوان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته و همکاری سازمان برنامه و بودجه هدف‌گذاری شد، حداقل 800 کلاس درس در سال 1403 در اختیار دانش‌آموزان خوزستانی قرار بگیرد.

معاون وزیر آموزش و پرورش در خصوص تجهیز هنرستان‌ها و استانداردسازی وسایل گرمایشی و سرمایشی برای مدارس استان اظهار کرد: قطعاً با حضور خیرین‌، صنایع و با پیگیری ما در سازمان شاهد نتیجه‌بخش بودن این موضوعات خواهیم بود.

حمیدرضا خان‌محمدی در پایان این سفر در نشستی با ‌اعضای مجمع خیرین مدرسه‌ساز ضمن تقدیر از همراهی خیرین خاطر‌نشان کرد: حضور خیرین یکی از عوامل اصلی پیشرفت و ارتقای سطح آموزشی در کشور بوده و ما همواره به وجود خیرین در کنار خانواده نوسازی مدارس کشور افتخار می‌کنیم.

‌این مدرسه 10 کلاسه با مساحت 4500 متر مربع و زیربنای آموزشی 1655 متر مربع‌، زمین چمن مصنوعی به مساحت 510 مترمربع با اعتبار استانی و مشارکت بنیاد برکت ساخته شده و به بهره‌برداری رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار