گام به گام«رو به جلو» تا انتخابات

تهران (پانا) - برنامه انتخاباتی«رو به جلو» از رادیو تهران، اقدامی جمعی برای برگزاری انتخاباتی پرشور و آگاهانه در راستای پیشرفت کشور تدارک دیده شده است.

کد مطلب: ۱۱۹۰۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
گام به گام«رو به جلو» تا انتخابات

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران؛ مهدی زال زاده، تهیه کننده برنامه رادیویی«رو به جلو» با اشاره به اهداف اصلی این برنامه گفت: اطلاع رسانی و افزایش آگاهی های عمومی جامعه از روند برگزاری انتخابات و نیز قوانین انتخاباتی است تا از رهاورد این تلاش، شاهد تحقق انتخاباتی قانونمند و منطبق با اخلاق انتخاباتی باشیم.

وی با بیان بخش های مختلف برنامه انتخاباتی رو به جلو افزود: بخشی از برنامه به ایفای نقش بازیگران اختصاص یافته است. نمایش رادیویی به جهت این که بیشترین همزاد پنداری را با مخاطب ایجاد می کند و به دلیل این که حداکثر تاثیر را در آگاهی، نگرش و عملکرد مخاطب دارد، به عنوان یکی از قالبهای انتقال پیام برنامه برگزیده شده است. در این بخش، کشمکشی میان بازیگران در خصوص موضوع های مورد بحث در برنامه ایجاد می شود و در نهایت با حضور شخص آگاه مسئله حل شده و پیام اصلی به مخاطب انتقال می یابد.

به گفته این تهیه کننده؛ مهمانان این برنامه در بخشی با عنوان"گفتگوی صمیمی" برگزیده می شوند. این بخش یک گفت وگوی صمیمی با چهره های مطرح و شاخص جامعه در حوزه های مختلف است که با آنها درباره برگزاری انتخابات، مرور برنامه ها و وعده های انتخاباتی نامزدها، رسانه های بیگانه و سیاه نمایی، قوانین انتخاباتی و تجربیات انتخاباتی و... گفت وگو می شود.

زال زاده تاکید کرد: برنامه انتخاباتی رو به جلو مسئولیتی خطیری برای بنده و عوامل حوزه پژوهش دارد، مسئولیتی صدچندان در اطلاع رسانی درست و آگاهی بخشی مردم برای انتخابی اصلح.

برنامه انتخاباتی رادیو تهران با عنوان «رو به جلو» روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 16 و 35 دقیقه، تقدیم فرهیختگان می شود.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده ما باشید.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار