نقش‌آفرینی دانش‌ آموزان در هیئت دانش‌ آموزی یاوران مهدی(عج)

فیروزآباد (پانا) - همزمان با آغاز ماه محرم هیئت دانش‌ آموزی «یاوران مهدی (عج)» با حضور و مشارکت دانش‌ آموزان شهرستان فیروزآباد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۷۱۲۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد
حجم فایل ویدیویی : ۳۵.۹۲M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۶:۴۲:۲۰ دانلود فایل
خبرنگار : دانش‌آموز، علیرضا قائمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار