فیروزآباد (پانا) - همزمان با آغاز ماه محرم هیئت دانش آموزی «یاوران مهدی (عج)» با حضور و مشارکت دانش آموزان شهرستان فیروزآباد برگزار شد.
فیروزآباد (پانا) - همزمان با آغاز ماه محرم هیئت دانش آموزی «یاوران مهدی (عج)» با حضور و مشارکت دانش آموزان شهرستان فیروزآباد برگزار شد.
هیات دانشآموزی «یاوران مهدی (عج)» شهرستان ساوه به مناسبت ایام فاطمیه با حضور دانشآموزان در سالن اجتماعات شهید حسن دانش در دارالقرآن مشکات شهرستان ساوه برگزار شد.