زنگ ایثار و مقاومت در لامرد نواخته شد

لامرد (پانا) - در دومین روز از هفته دفاع مقدس و بزرگداشت چهلمین سال گرامیداشت دفاع مقدس، زنگ مقاومت، ایثار و پیروزی، در مدرسه امام حسین(ع) لامرد نواخته شد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
زنگ ایثار و مقاومت در لامرد نواخته شد

فرماندار لامرد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: خوشحالیم که حال و هوای ماه مهر و شروع سال تحصیلی جدید، با هفته شکوهمند دفاع مقدس مقارن شده است.

او افزود: امنیت و آرامش امروز منطقه، با جانفشانی شهدا به دست آمده و به‌خاطر رشادت‌های آنان است که امروز ما در کمال آسودگی به امر تعلیم و تربیت می‌پردازیم.

فرماندار لامرد ضمن توصیه دانش‌آموزان به مطالعه تاریخ انقلاب اسلامی و خاطرات دوران جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: امروز باید تجربیات دوران دفاع مقدس به نسل جدید منتقل شود تا از این طریق، مسیر پیشرفت و توسعه در مقطع کنونی هموار گردد، چرا که مردمانی می‌توانند توسعه‌یافتگی را تجربه کنند که روی پای خودشان بایستند و وابسته نباشند.

وی ادامه داد: اگر ما هشت سال در مقابل رژیم صدام و دشمن‌های متجاوز ایستادگی کردیم، به‌خاطر این بود که نمی‌خواستیم تسلیم حرف زور دنیا شویم.

شبانی‌نژاد گفت: امروز کشورهای مرتجع عربی که ذلیلانه برای برقراری با رژیم صهیونیستی به رقابت می‌پردازند، نمی‌دانند ملتی می‌تواند در دنیا خودش را مطرح کند، که روی ایدئولوژی و آرمان‌های خود محکم بایستد.

در ادامه سرهنگ سیدمحمود جعفری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد در سخنانی، راه قدرشناسی دانش‌آموزان از مجاهدت‌های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس را توجه و عمل به سه شاخصه تحصیل، تهذیب و ورزش دانست و از شهید حججی به عنوان ثمره چنین تفکری در انقلاب اسلامی نام برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار