نامه ای که هیچ وقت ارسال نشد

بهارستان‌دو(پانا)- دانش‌آموز خبرنگار پانا از دلی می‌نویسد که خودش پر از حرف‌های ناگفته است... دلی پر از غم، آن‌قدر که کلمات هم از گفتنش جا مانده‌اند؛ این نامه را نوشتم تا شاید مرهمی باشد بر دلتنگی‌هایم، اما انگار بعضی حرف‌ها هیچ‌وقت به مقصد نمی‌رسند و بعضی نامه‌ها، در سکوتی تلخ، ارسال‌نشده باقی می‌مانند و فقط در گوشه‌ای از دل، آرام آرام خاک می‌خورند.

کد مطلب: ۱۷۱۳۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد
حجم فایل ویدیویی : ۵۲.۲۵M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۵:۰۰ دانلود فایل
خبرنگار : دانش آموز هانیه شایق

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار